شناسهٔ خبر: 22013443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدور مجوزهای سرمایه گذاری از طریق مرکز خدمات سرمایه گذاری

به منظور اجرایی شدن پنجره واحد سرمایه گذاری، از این پس پی گیری صدور تمام مجوزهای مورد نیاز متقاضیان سرمایه گذاری در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: ایجاد شفافیت، تسریع و تسهیل امور مرتبط با صدور مجوزها و پاسخگویی به استعلام ها از مهمترین اهداف تشکیل این مرکز خدمات در فارس است.

وی ادامه داد: کوتاه کردن چرخه اخذ مجوز سرمایه گذاری و امکان پایش به روز و روند گردش درخواست ها از دیگر موارد مهم و مورد نیاز متقاضیان سرمایه گذاری در فارس است که در مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان مورد توجه قرار می گیرد.

رحمانی افزود: برای کسب موفقیت بیشتر در جذب سرمایه گذاری خارجی نیازمند کوشش و همراهی همه جانبه تمام دستگاه های اجرایی و اقتصادی استان هستیم که در این زمینه دستگاه ها باید نسبت به واگذاری اختیارات به نمایندگان خود که در مرکز خدمات سرمایه گذاری مستقر هستند اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های فارس برای سرمایه گذاری بیان کرد: برای تسریع در روند واگذاری اراضی مورد نیاز سرمایه گذاران داخلی و خارجی یک کارگروه متشکل از نمایندگان اداره ها و سازمان های مربوطه تشکیل شده تا ضمن بازدید میدانی از اراضی مورد درخواست، اقدامات قانونی نیز برای تامین اراضی طرح های سرمایه گذاری انجام شود.
انتهای پیام/ر

صدور تمام مجوز سرمایه گذاری در مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس

نظر شما