شناسهٔ خبر: 22013381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان:

۱۵۰ برنامه‌ همزمان باهفته تربیت‌بدنی در استان‌همدان برگزار می‌شود

همدان-مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی ۱۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان‌همدان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

رسول منعم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در استان‌همدان اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه امسال با شعار «ورزش، سلامت، فرهنگ و امید: از سوی وزارت ورزش و زیر نظر معاونت همگانی این وزارتخانه برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال در استان‌همدان به مناسب هفته تربیت‌بدنی ۱۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به این برنامه‌ها گفت: برنامه فرهنگی حضور در گلزار شهدا و ویلچررانی، به صدا درآمدن زنگ زورخانه‌ها، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان، برگزاری مسابقات استانی قرآن شامل حفظ، قرائت، ترتیل ورزشکاران و کارکنان رده سنی جوانان، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با شعار «نه به اعتیاد» در ملایر، تجلیل از قهرمانان و مربیان برتر و بازنشستگان و برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در نهاوند و برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از برنامه‌های مهم اجرایی همدان در هفته تربیت‌بدنی است.

منعم عنوان کرد: همچنین طبق دستور وزیر ورزش و جواناندر دومین روز هفته تربیت‌بدنی در روز (۲۷ مهرماه) استفاده از مجموعه‌های ورزشی دولتی استان‌همدان و همچنین مجموعه‌های ورزشی کشور برای استفاده عموم رایگان است.

وی با اشاره به اهمیت هفته تربیت‌بدنی بیان کرد: این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تأمین سلامت جسمی و روحی جامعه و به‌خصوص نوجوانان و جوانان اهمیت بالایی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: توجه جدی‌تر به برنامه‌های اجرایی استان‌همدان در هفته تربیت‌بدنی و ورزش ضروری است و انتظار می‌رود باکیفیت بسیار مطلوب برگزار شود.

نظر شما