شناسهٔ خبر: 22013212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بررسی جرایم و آسیب ها از علت شناسی تا پیشگیری

همایش ملی بحران آب، جرایم و آسیب ها از علت شناسی تا پیشگیری با حضور تعدادی از مدیران ارشد ملی و استانی برای اولین بار در شیراز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، همایش ملی بحران آب، جرایم و آسیب ها از علت شناسی تا پیشگیری با حضور تعدادی از مدیران ارشد ملی و استانی اعم از مدیرعامل شرکت منابع آب کشور، معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، استاندار فارس، مسئولان قضائی و اجرایی استان برگزار شد.

 
لازم به ذکر است اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران و تعدادی از اساتید دانشگاه شیراز نیز در این همایش حضور داشتند.
 
گونه شناسی جرایم و تخلفات حوزه آب، آسیب ها و پیامدهای ناشی از جرایم و تخلفات حوزه آب، گونه های پیشگیری از جرایم تخلفات و آسیب های حوزه آب و رویکرد اصلاح قوانین و ایجاد وحدت رویه اقتصادی و اجرایی در زمینه مقابله با برداشت های غیرقانونی از منابع آب زیرزمینی از محورهای این همایش بودند.
 
علت شناسی علمی و عملی جرایم و آسیب های حوزه آب و بررسی عوامل هیدروژئولوژی، هیدرولیک و زیست محیطی بحران آب از دیگر محورهای مهم همایش بحران آب، جرائم و آسیب ها بود.
 
سخنرانان و مخاطبان این همایش به تبیین و بررسی نقش و تاثیر اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی در کاهش اثرات بحران آب در قالب تحقیقات علمی و دانشگاهی پرداختند.
 
به گزارش شیرازه، در بخش دوم و اختتامیه همایش بحران آب، جرایم و آسیب ها از علت شناسی تا پیشگیری شامگاه امروز( چهارشنبه) پرداخته می شود و اساتید و مسئولان مربوطه به ارائه راهکارهای آموزش و جلب مشارکت مردم در زمینه پیشگیری و مقابله با بحران آب می پردازند.
 
تعدادی مقاله طی روزهای گذشته به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که برترین های این تحقیقات علمی در اختتامیه همایش ارائه خواهند شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما