شناسهٔ خبر: 22013062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اولین مصاحبه انتقادی بهرام شفیع!

صاحب‌خبر -
رییس فدراسیون هاکی می‌گوید کمیته ملی المپیک و مدیرانش برای هاکی کشور کوتاهی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، بهرام شفیع در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی هاکی روی چمن ایران در بازی‌های جاکارتا حضور خواهد داشت یا خیر؟ تاکید کرد: شاید کمیته ملی المپیک در زمینه تامین هزینه‌های مالی کوتاهی کرد و به همین خاطر حضور ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا منتفی شد و نمی‌توانیم در این بازی‌ها حاضر باشیم.

وی با اشاره به دوره پیش بازی‌های آسیایی در اینچئون گفت: در این دوره تیم هاکی چمنی ما توانست جزو 12 تیمی باشد که مجوز حضور در بازی‌های آسیایی را به دست آورد اما به خاطر مسائل مالی و اینکه کمیته ملی المپیک نتوانست هزینه‌های ما را تامین کند، در این رقابت‌ها حاضر نشدیم.

رییس فدراسیون هاکی در پایان خاطرنشان کرد: حدود 10-12 سال که پیش که من به این فدراسیون آمدم، رشته هاکی وضعیت چندان مناسبی نداشت. با تلاش دوستان و بنده به عنوان کوچک‌ترین عضو فدراسیون، توانستیم وضعیت این رشته  بخصوص در داخل سالن را به سطح مطلوبی برسانیم. ما علاوه بر چهارمی در جام جهانی دوره قبل، 7 بار هم در آسیا به مقام قهرمانی رسیدیم. در زمینه پست‌های بین‌المللی هم در کنفدراسیون آسیا پست‌های زیادی در اختیار من و سایر همکارانم در فدراسیون ایران است و در این زمینه تلاش‌های خوبی انجام شده است.


نظر شما