شناسهٔ خبر: 22012783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

49 میلیارد ریال از طرح مجتمع پردیس هنری گچساران جذب شد

گچساران- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: 49 میلیارد ریال از اعتبارات مجتمع پردیس هنری این شهرستان تاکنون جذب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، غلام رضا تاجگردون پنجشنبه شب در بازدید از طرح مجتمع پردیس هنری گچساران گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با زیربنای 6 هزار متر مربع در حال اجراست.
وی اعتبار این پروژه عمرانی را 140 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سالن‌های موسیقی، پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، کنفرانس، کتابخانه تخصصی و سالن اجتماعات از بخش‌های مهم پیش بینی شده است.
تاجگردون تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از این طرح هنری نیاز به فضاهای فرهنگی برای هنرمندان این شهرستان تا 50 سال آینده تأمین خواهد شد.
تاجگردون گفت: با وجود کمبود امکانات هنرمندان گچسارانی تاکنون در سطح کشور خوش درخشیده‌اند.
وی پیشرفت فیزیکی این طرح را 25 درصد اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح فرهنگی و هنری در سال جاری آغاز شده و تا پایان سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
تاجگردون با بیان اینکه این طرح نخستین مجتمع پردیس هنری این شهرستان است اظهار کرد: گچساران با قدمت 60 ساله تاکنون هنرمندان مطرحی را در عرصه ملی و بین المللی معرفی کرده که نبود یک چنین پردیس هنری از نقاط ضعف هنر این شهرستان بوده است.
این طرح است که در ورودی شهر دوگنبدان و نزدیک فرودگاه در حال اجراست.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110

انتهای پیام /*

نظر شما