شناسهٔ خبر: 22012647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی/۹

پخش برنامه‌های رادیو اربعین در خوزستان آغاز شد

R41468/P1377/S6,57/CT11 / R41468/P1377/S6,52,57,68/CT11

به منظور بهره‌گیری بیشتر مخاطبان رادیو، امکان دریافت برنامه‌های رادیو اربعین برای مخاطبان رادیو در استان خوزستان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور استفاده بهتر زائران سرور و سالار شهیدان از رادیو اربعین، امکان دریافت برنامه‌های این رادیو در استان خوزستان فراهم شد.

در همین ارتباط مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی و به منظور بهره‌گیری بیشتر مخاطبان رادیو و همچنین اطلاع رسانی به موقع به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در ایام اربعین، امکان دریافت برنامه‌های رادیو اربعین در استان خوزستان فراهم شد..

وی در ارتباط با برنامه‌های رادیو اربعین توضیح داد: رادیو اربعین به صورت 24 ساعته اقدام به اطلاع رسانی به موقع و پخش ویژه برنامه‌های مرتبط با راهپیمایی عظیم اربعین از جمله آخرین وضعیت مسیرهای تردد زائران، موکب‌های پیش بینی شده، امکانات و تسهیلات فراهم شده برای زائران را اعلام می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان قرائت قرآن، ارتباط تلفنی با مسئولان، پخش زیارت و ادعیه، نکات آموزشی مربوط به سفر و زیارت و پخش روضه و مرثیه خوانی را از دیگر برنامه‌های رادیو اربعین بیان کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای پخش این رادیو تصریح کرد: با راه اندازی فرستنده‌های 200 وات در ایستگاه شهید رهبر اهواز، ایستگاه شهید چمران بستان و ایستگاه رادیویی دزفول پخش برنامه‌های رادیو اربعین در خوزستان آغاز شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: این شبکه رادیویی با تلاش دست اندرکاران معاونت فنی مرکز خوزستان از طریق باند FM به ترتیب ردیف‌های 95/5، 95 و 102/2 مگاهرتز قابل دریافت است.

انتهای پیام/

نظر شما