شناسهٔ خبر: 22012493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رویدادهای خبری پنجشنبه 27 مهر در کردستان

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسئولان استان کردستان و اهالی رسانه و مطبوعات از روند مرمت قرآن تاریخی نگل امروز با حضور در روستای نگل از توابع شهرستان سنندج بازدید می کنند.
**
نشست جلسه کمیته فنی گندم استان کردستان نیز امروز با حضور اسماعیل اسفندیاری پور مجری طرح گندم کل کشور در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شود.
**
امروز همچنین مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در بخش های 9 گانه جشنواره با حضور قاریان شهرهای مختلف استان کردستان در مجتمع فجر سنندج برگزار می شود.
این جشنواره فردا جمعه 28 مهر نیز در محل امامزاده پیرمحمد سنندج در رشته صحت قرائت نماز برگزار می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33230105 و 33288683 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33288682 ارسال کنند.
کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان (ایرنا) نیز به آدرس IRNASANANDAJ@ و اینستاگرام هم به آدرس IRNAKURD در دسترس است.
گزارش این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان (ایرنا) به آدرس http://www.irna.ir/kurdistan منتشر خواهد شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تنها خبرگزاری رسمی کشور است که در سال 1313 برابر با 1934 میلادی به عنوان ششمین خبرگزاری جهانی راه اندازی شد.
3020/9102

انتهای پیام /*

نظر شما