شناسهٔ خبر: 22012442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خوزستان: مدیریت استقلال خوزستان باید اصلاح شود

نمایندگی خوزستان

استاندار خوزستان گفت: فکر می‌کنم در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریتی استقلال خوزستان باید اصلاحاتی صورت بگیرد و به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز تذکر داده‌ام که در این بخش باید اصلاحاتی انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسنا، غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان آسیایی، پارآسیایی و جهانی خوزستان که روز چهارشنبه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد:‌ من از این تیم استقلال خوزستان پشتیبانی داشتم و شاید تنها تیمی بوده که ۲۰ تا ۲۵ درصد از مبلغ قراردادهای خود را دریافت کرده است. تاکنون مبلغ 2 میلیارد تومان برای استقلال خوزستان تامین شده و قرار بود پاداش آسیایی را هم بگیرند و با این مبلغ تا نیم‌فصل پیش بروند.

استاندار خوزستان ادامه داد: من فکر می‌کنم باید در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریتی آن‌ها اصلاحاتی صورت بگیرد و اکنون به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تذکر داده‌ام که در این بخش باید اصلاحاتی انجام شود.

وی بیان کرد: شرکت گروه ملی نیز تعیین تکلیف شده است و امیدواریم که استقلال خوزستان به کار خود ادامه ‌دهد تا در نیم‌فصل و در بازی‌های آینده نتایج را جبران کنیم.

شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم منحل می‌شود؟ گفت: ما در تلاش هستیم که از تیم دفاع و حمایت کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا که آیا نفراتی هستند که نسبت به این تیم کوتاهی ‌کنند؟ عنوان کرد:‌ ‌آقای حیدری باید این موارد را رصد کنند و به او تذکر داده‌ام و گفته‌ام که حتما باید در این زمینه سریعا به من گزارش دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما