شناسهٔ خبر: 22012116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران همایش بزرگداشت آیت الله حاج سیدمصطفی خمینی: ترقی در گفت و گو با افکارنیوز: وقف چی در گفتگو با افکار نیوز: مصری در گفت و گو با افکارنیوز: افکار نیوز گزارش می دهد؛ لاهوتی به افکار نیوز خبر داد؛ کامران در گفتگو با افکار نیوز: افکارنیوز بررسی کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ ملکی در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد کوچکی نژاد در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛

واکنش وحید امیری به صحنه مشکوک بازی با الهلال

وحید امیری گفت: داور می توانست در صحنه ای که بازیکن الهلال من را گرفته بود خطا بگیرد اما به نفع آنها سوت زد.به نظرم در صحنه دوم مدافع حریف مانع حرکتم شد و باید پنالتی اعلام می شد که داور خطا نگرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

وحید امیری و منشا جزو بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس در بازی با الهلال بودند و روی دو گل تیمشان نقش به سزایی داشتند. در جریان بازی وحید امیری تلاش زیادی برای بازشدن دروازه الهلال کرد و حتی در یک صحنه بازیکن الهلال روی این بازیکن خطا انجام داد که داور آن را اعلام نکرد.

وحید امیری در این خصوص گفت: داور می توانست در صحنه ای که بازیکن الهلال من را گرفته بود خطا بگیرد اما به نفع آنها سوت زد.به نظرم در صحنه دوم مدافع حریف مانع حرکتم شد و باید پنالتی اعلام می شد که داور خطا نگرفت.

 

نظر شما