شناسهٔ خبر: 22011928 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

استقلال - نساجی/ سرخابی اما خانوادگی!

71572

استقلال و نساجی در شرایطی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند که این دیدار به نوعی یک تقابل خانوادگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی با دیدار استقلال تهران و نساجی ‌قائم‌شهر آغاز می‌شود. این دیدار با استقلالیزه شدن نساجی در دو فصل اخیر به نوعی یک دیدار خانوادگی محسوب می‌شود. مهدی پرهام مالک کنونی باشگاه نساجی، چند سال قبل جزو کسانی بود که با استقلال همکاری داشت. او فصل قبل با محمود فکری کاپیتان اسبق استقلال لیگ یک را استارت زد اما در ادامه با او به مشکل خورد تا به سراغ مربی بومی برود. در این فصل مهدی پاشازاده، مدافع پیشین استقلال و تیم ملی را که کارنامه خوب مربی‌گری در لیگ‌های یک و دو ایران دارد به عنوان سرمربی تیمش انتخاب کرد. مالک نساجی در ادامه با آوردن فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست تیم، بار استقلالی بودن تیمش را بالاتر برد.

نساجی در لیگ یک نتایج خوبی کسب کرده و با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی موفق شدند پارس جنوبی، صدرنشین لیگ برتر را در ضربات پنالتی شکست دهند تا یکی از شگفتی‌های جام حذفی را رقم بزنند.

حال این تیم سرخ‌پوش استقلالی باید به مصاف استقلال اصلی برود که برخلاف نساجی لیگ یکی، شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد. آبی پوشان پایتخت که با آمدن سرمربی آلمانی امیدوارند به روزهای خوبشان بازگردند در مرحله قبل جام حذفی توانستند گل‌گهر سیرجان را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. البته در آن دیدار هنوز علی‌رضا منصوریان سکان هدایت استقلال را بر عهده داشت اما عمر مربیگری‌اش به تقابل با پاشازاده قد نداد تا شفر جایگزین او شود. شفر در چند روز اخیر با آزمون و خطا به دنبال پیدا کردن ترکیب مناسب برای تیمش بوده تا با این اوصاف احتمالا هواداران استقلال شاهد ترکیبی متفاوت از این تیم مقابل نساجی باشند.

استقلال برای این دیدار مصدوم خاصی ندارد و تنها مجتبی جباری مقابل نساجی حضور ندارد.

تیم‌های استقلال و نساجی جمعه ۲۸ مهر ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام

نظر شما