شناسهٔ خبر: 22011677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو شورای شهر کرج در گفت‌وگو با تسنیم:

بسیاری از درخواست‌های هیئات مذهبی کرج از شورای شهر غیرمعقول است

R41451/P1010113/S6,50/CT1

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه درباره کمک به هیئات باید قاعده ویژه‌ و اصولی وجود داشته باشد، گفت: بسیاری از درخواست‌ها از سوی هیئات که در شورا مطرح می‌شود معقول نیست.

صاحب‌خبر -

عباس زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه مساجد شهر باید مورد حمایت شورای شهر کرج قرار گیرد، اظهار داشت: این حمایت باید از 2 منظر کالبدی و برنامه‌ای باشد.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه این حمایت باید در حد امکانات مالی شهرداری باشد، ادامه داد: ما کمتر به مساجد پرداخته‌ایم و بیشتر به شکل مناسبتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اگر در حوزه معماری، ساخت مساجد و اداره آن‌ها هزینه بیشتری انجام شود، مردم در طول سال بیشتر از این امکانات می‌توانند استفاده کنند که برکات بیشتری برای جامعه هم دارد، بیان کرد: زیبنده شهر اسلامی نیست که مساجد از نظر معماری و ظاهر محقر باشند.

زارع با اشاره به کمک به هیئات مذهبی، عنوان کرد: درباره کمک به هیئات باید قاعده ویژه‌ و اصولی وجود داشته باشد.

وی با توجه به اینکه دوره جدید شورای شهر به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، بیان کرد: بسیاری از درخواست‌ها از سوی هیئات که در شورا مطرح می‌شود معقول نیست و نباید اجازه داد که مردم از موضوع نذر و نیاز فاصله بگیرند.

زارع با بیان اینکه برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع) در سال جاری به صورت مردمی اداره شد و شهرداری در این زمینه کمکی نکرد، افزود: این برنامه با شکوه برگزار شد و باید اجازه داد که این گونه برنامه‌ها با مشارکت و اداره مردمی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما