شناسهٔ خبر: 22011653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کونته:وضعیت ما اورژانسی است/ بدون تلاش بازیکنان همین یک امتیاز را هم نمی‌گرفتیم

R7879/P1010113/S3,28/CT10

سرمربی چلسی تساوی تیمش مقابل رم را نتیجه جواب ندادن تعویض‌هایش دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته، سرمربی چلسی پس از تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل رم در هفته سوم لیگ قهرمانان درباره عدم کارایی تعویض‌هایش حرف زد.

 او گفت: بازیکنان من حداکثر تلاش خودشان را به کار بستند و از این بابت از آن‌ها متشکرم.در نیمه اول دچار دردسر شدیم و تغییر تاکتیک هم جواب نداد.در طول بازی نشان دادیم نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده‌ایم اما مقابل پرس رم حرفی برای گفتن نداشتیم.حتی پس از زدن 2 گل اول هم بر جریان بازی تسلط نداشتیم و از اعتماد به نفس لازم بی‌بهره بودیم.پس از این اتفاق تاکتیک تیم را تغییر دادم و لوئیس را به خط هافبک بردم اما تدابیرم ثمری نداشت.

 او در ادامه افزود: مهم نیست چقدر آسیب‌دیده در تیم دارم. موضوع اصلی انجام بهترین بازی ممکن است.ما 3 آسیب‌دیده داریم، نه 7،8 مصدوم، با این حال وضعیتمان اورژانسی به نظر می‌رسد.لوئیس و باکایوکو مصدوم شدند. امیدوارم پزشک به ما بگوید مصدومیت آن‌ها جدی نیست.با تیم خوب رم مساوی کردیم و من فقط می‌توانم از بازیکنانم ستایش کنم.وقتی سیستم را تغییر می‌دهید، انتظار بهبود اوضاع را دارید.مجبور بودیم با شرایط جدید بسازیم؛ کاری که من اصلا دوست ندارم و ترجیح می‌دهم شاهد سازماندهی مناسب و جنگندگی بازیکنانم به شیوه خاص خودشان باشم.بدون تلاش بازیکنانم این یک امتیاز به دست نمی‌آمد.

 انتهای پیام/

نظر شما