شناسهٔ خبر: 22011610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

ذوب‌آهن-پارس جنوبی جم/ برخورد صدرنشین به سد آهنی

71575

تیم فوتبال ذوب آهن در تنها دیدار روز جمعه مقابل تیم صدرنشین پارس جنوبی قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا، در تنها دیداری از هفته‌ دهم لیگ برتر فوتبال ایران که جمعه ۲۸ مهر برگزار خواهد شد، تیم صدرنشین پارس جنوبی جم مهمان ذوب آهن خواهد بود.

پارسی‌ها که در نخستین فصل حضورشان در لیگ برتر نتایج قابل توجهی گرفته‌اند، مهمان ذوب آهن امیر قلعه‌نویی هستند که برای پیوستن به جمع مدعیان نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی دارد.

زردپوشان بوشهری سه هفته‌ است که طعم برد را نچشیده‌اند و سه تساوی متوالی یک بر یک را کسب کرده‌اند. در سوی دیگر میدان هم، ذوب آهن قلعه‌نویی هفته قبل توانست در همان دقایق ابتدایی با دو گل از پدیده پیش بیفتد اما نتوانست پیروزی خود را حفظ کند و اگر درخشش رشید مظاهری در مهار ضربه پنالتی‌ محمد قاضی نبود، این تیم ممکن بود حتی با نتیجه‌ ۳ بر ۲ بازی را به پدیده مشهد واگذار کند.

سبز پوشان اصفهانی در صورت پیروزی می‌توانند ۱۵ امتیازی شوند و خود را به صدر جدول رده‌بندی نزدیک کنند اما در صورت باخت این تیم مقابل پارس جنوبی جم، شاگردان تارتار قابلیت این را دارند که با توجه به دیدار حساس پرسپولیس و استقلال در هفته دهم، از سایر حریفان خود از جمله سرخپوشان پایتخت فاصله بگیرند.

دیدار دو تیم ذوب آهن و پارس جنوبی جم در ساعت ۱۸:۰۰ جمعه ۲۸ مهر ماه برگزار خواهد شد اما با توجه به زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه فولاد شهر، ذوبی‌ها دو راه برای میزبانی مقابل پارس جنوبی دارند. آنها می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به باشگاه سپاهان، در ورزشگاه نقش جهان از شاگردان تارتار پذیرایی کنند و در غیر این صورت باید دیدار خود را در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم برگزار کنند.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال، با دیداری که پنج‌شنبه چهارم آبان در ورزشگاه آزادی تهران انجام می‌شود، به پایان می‌رسد؛ جایی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما