شناسهٔ خبر: 22011517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندار سراوان:

پروژه ملی "سد ماشکید سفلی" در سراوان کلنگ‌زنی می‌شود

R7843/P1010113/S6,65/CT1

فرماندار سراوان گفت: پروژه عظیم ملی سد "ماشکید سفلی" جمعه، ۲۸ مهرماه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از مسئولان استانی در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

صاحب‌خبر -

درویش نارویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سراوان اظهار داشت: پروژه عظیم ملی سد "ماشکید سفلی" که صبح جمعه، 28 مهرماه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از مسئولان استانی در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار سراوان با اشاره به اینکه این پروژه هدیه دولت دوازدهم به مردم بخش "بم پشت" محسوب می‌شود، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی با هدف مهار آب‌های مرزی و کاربرد آن برای تامین آب شرب، صنعتی و کشاورزی سراوان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند بخش عمده نیاز آب شرب و کشاورزی شهرستان را تامین کند که امیدواریم هر چه سریعتر آغاز شده و آماده بهره‌برداری شود.

نارویی اظهار داشت: مهار آب‌های مرزی با توجه به بحران کمبود آب موجود در کشور، یک ضرورت محسوب می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در زمینه مدیریت منابع آب ایفا کند.

فرماندار سراوان گفت: لازم است به نیابت از مردم مرزدار بخش "بم پشت" از تلاش استاندار که در اخذ اعتبار این پروژه کلان تلاش‌های مضاعفی داشتند و همچنین آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای ایجاد ردیف اعتباری و تخصیص قسمتی از اعتبار عمرانی پروژه ملی سد ماشکید سفلی قدردانی کنم.

انتهای پیام/

نظر شما