شناسهٔ خبر: 22011269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

از فوتبال لذت می‌برم، چه گل بزنم، چه نزنم

سردار: حق اسب من محرومیت نیست

سردار آزمون این روزها علاوه بر فوتبال، درگیر رشته اسب‌سواری هم هست! او ترکمن است و اسبی معروف دارد که در مسابقات شرکت می‌کند. بتازگی فدراسیون اعلام کرد سریک اسب سردار دوپینگی است.

صاحب‌خبر -

این مساله جنگی راه انداخت. هفته گذشته هم جلسه‌ای در فدراسیون اسبدوانی برگزار شد. سردار درباره این جلسه می‌گوید: « این جلسه، جلسه کمیته انضباطی نبود، اما خلیلی، رئیس فدراسیون اسب‌سواری پدر من را دعوت کرد و به شکل مفصل در مورد این پرونده صحبت کردند، اما کسی از من برای حضور در این جلسه دعوت نکرد. پدر من پس از این جلسه درباره محرومیت سر یک چیزی به من نگفت. به نظر من اسب نباید محروم شود. اگر محرومیتی هم باشد باید به مربی اسب برگردد، چون اسب هیچ ‌کاره است. اگر بخواهند اسب را محروم کنند من جلوی آنها می‌ایستم چون حق سریک محرومیت نیست. خیلی از اسب‌ها بخاطر شرط‌‌بندی‌هایی که صورت می‌گیرد دوپینگ می‌کنند ولی کسی با این اسب‌ها کاری ندارد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا چنین مسائلی روی عملکرد فوتبالی‌ات اثر نگذاشت و یکی از دلایلی ناکامی‌ات در لیگ امسال روسیه نبوده است، می‌گوید: «قطعا من از همه چیز خبر دارم و می‌دانم چه کسی به این رسانه‌ها خط داده تا این مطالب را بنویسند. اینها کار خودشان است و اصلا فوتبال من به کسی ربط ندارد. من کاری که از آن لذت ببرم را انجام می‌دهم، چه بخواهم گل بزنم چه نخواهم گل بزنم! من کار خودم را انجام می‌دهم و اگر هم این مطلب را آنها خودشان بدون هیچ خط‌گیری نوشته باشند، برای جذب مخاطب است.

این کار خیلی بچه‌گانه بود چون ما درباره سریک تنها دو هفته بحث کرده‌ بودیم. افرادی که این‌کارها را کردند نامرد هستند چون اگر مرد بودند جلو می‌آمدند و حرفشان را به صورت مصاحبه یا رودرروی من می‌زدند. آنها باید این جسارت و جرات را داشته باشند مثل این که من صحبت‌هایم را مستقیم به فدراسیون اسب‌سواری می‌زنم.»

نظر شما