شناسهٔ خبر: 22011249 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

یادداشت

لطفا به پاشازاده رحم کنید

علیرضا منصوریان با نفت روزهایی طلایی را تجربه می‌کرد که سکوهای آبی او را صدا زد. منصوریان به استقلال آمد و با مجموعه‌ای کامل از اشتباهات که خودش هم در آن دخیل بود، در استقلال ناکام ماند تا همان سکوها فریاد حیا کن رها کن سردهند. حالا استقلال می‌داند که نباید به شفر دل ببندد. خود شفر هم می‌داند که در این تیم ماندنی نیست. با این تفاسیر، هواداران و مدیران باید به گزینه‌هایی دیگر فکر کنند.

صاحب‌خبر -

مدیران استقلال البته با دادن اولتیماتوم به منصوریان و گرفتن اعتماد به نفس تیم، نشان دادند آرامش تیم را دوست ندارند وگرنه اجازه می‌دادند منصوریان مانند فصل قبل تیم خود را از بحران خارج کند. آنها اولتیماتوم دادند تا منصوریان را به سمت درهای خروج هدایت کنند. به این ترتیب منصوریان که در نفت نام خود را بر سر زبانها انداخته بود، به خانه رفت. حالا یک نام دیگر برای استقلالی‌ها مطرح شده است: مهدی پاشازاده. او که در نساجی روزهای خوبی را سپری می‌کند. در لیگ فشرده دسته اول در رده دوم است و در جام حذفی هم پارس جنوبی را در جم حذف کرده تا توانایی خود را اثبات کند.

حالا او در تیررس و زیر ذره‌بین است. هواداران هم او را دوست دارند چون بازیکن بزرگی بود و در دوران بازی روزهای خوبی را برای آنها ثبت کرد. برای بازی فردا هر احتمالی وجود دارد. شاید پاشازاده بتواند مانند دور اول جام حذفی، این بار هم شگفتی خلق کند و استقلال را به مشکل بیندازد؛ اما اگر این گونه شد، سکوها او را فریاد نزند تا به استقلال بیاید که اگر این گونه شود، او را هم مانند منصوریان قربانی می‌کنند. حیف است اگر چنین شود، چون پاشازاده آینده مربیگری ایران است و می‌تواند در این عرصه بدرخشد. کاش به این مربی جوان رحم کنند و او را به این زودی نسوزانند.

حسین خلیلی

ورزش

نظر شما