شناسهٔ خبر: 22011209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا؛

برتری تیم های منچستریونایتد، پاری سن ژرمن ،بارسلونا و یوونتوس برابر رقبا/ تساوی تیم های چلسی و آ.اس.رم

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ تیم بارسلونا درگروه D درورزشگاه نیوکمپ از تیم المپیاکو یونان پذیرایی می کرد و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و با 9 امتیاز درصدر جدول رده بندی این گروه باقی ماند.
تیم یوونتوس دردیگر دیدار این گروه برابر تیم اسپورتینگ صف آرایی کرد و این تیم را با نتیجه 2 بریک از پیش رو برداشت، این تیم درحال حاضر وبا کسب هر سه امتیاز این دیدار 6 امتیازی شده و دررده دوم جدول رده بندی این گروه ایستاد.
و اما در یکی از حساس ترین دیدار های امشب از گروه C ،شاگردان آنتونیو کونته درتیم چلسی استمفورد بریج شهر لندن برابر تیم آ.اس.رم به میدان رفتند و دریک دیدار تماشایی که 6 گل در برداشت با کسب تساوی 3 بر 3 برابر حریف متوقف شدند.
دردیگر دیدار این گروه تیم قره باغ آذربایجان، اتلتیکو مادرید نایب قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف و یک امتیاز از این تیم اسپانیایی گرفت.
درگروه A تیم زسکا مسکو با نتیجه 2 برصفر مغلوب تیم بازل شد و تیم منچستر یونایتد با یک گل از سد بنفیکا گذشت تنها گل شاگردان خوزه مورینیو دراین دیدار را مارکوس راشفورد دردقیقه 65 به ثمر رساند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد.
درگروه 4 تیم بایرن مونیخ که پس از هدایت یوپ هاینکس آلمانی که جانشین کارلو آنجلوتی شده،روند رو به رشدی به خود گرفته است برابر تیم سلتیک کار دشواری نداشت و با سه گل حریف را مغلوب کرد.
تیم پاری سن ژرمن دیگر مدعی این گروه نیز دردیدار تماشایی تیم اندرلخت را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد، امپایه دردقیقه 3 ، کاوانی دردقیقه 44 ، نیماردر دقیقه 66 و دی ماریا دردقیقه 88 برای تیم پاری سن ژرمن گلزنی کرده و سومین پیروزی متوالی تیمشان را درلیگ قهرمانان رقم زدند.
دراین گروه تیم پاریسی اول و تیم بایرن مونیخ درجایگاه دوم ایستاده است.
نتایج کامل رقابت های هفته سوم از مرحله رقابت های گروهی:
گروه A :
زسکا مسکو صفر – بازل 2
گل ها :تائو لانت ژاکا دردقیقه 29 و دیمیتری اوبرلین دردقیقه 90
بنفیکا صفر – منچستر یونایتد یک
گل:مارکوس راشفورد در دقیقه 65
گروه B :
اندرلخت صفر – پاری سن ژرمن 4
گل ها: کیلیان ام باپه دردقیقه 3 ،ادینسون کاوانی دردقیقه 44 ، نیمار جونیور دردقیقه 66 و آنخل دی ماریا دردقیقه 88 .
بایرن مونیخ 3 – سلتیک صفر
گل ها: توماس مولر درقیقه 17، جاشوا کیمچ دردقیقه 29 و متس هوملز دردقیقه 51
گروه C :
قره باغ صفر – اتلتیکو مادرید صفر
چلسی 3 – آ.اس.رم 3
گل ها: داوید لوئیز دردقیقه 11 و ادن هازارد دردقایق 37 و 75 برای تیم چلسی و الکساندرکولاروف دردقیقه 40 ، ادین ژکو دردقایق 64 و 70 برای تیم آ.اس.رم.
گروه D :
یوونتوس 2– اسپورتینگ یک
گل ها: میرالم پیانیچ دردقیقه 29 و ماریو مانژوکیچ برای تیم یوونتوس و آلکس ساندرو بازیکن تیم یوونتوس گل به خودی برای تیم اسپورتینگ.
بارسلونا 3 – المپیاکو یک
گل ها:نیکولائو بازیکن تیم المپیاکو گل به خودی دردقیقه 18 ، لیونل مسی دردقیقه 61 و لوکاس دینیه دردقیقه 64 برای تیم بارسلونا و نیکولائو دردقیقه 90 برای تیم المپیاکو.
در شب گذشته این رقابت ها و در مهم ترین دیدار های برگزار شده تیم لیورپول با نتیجه 7 برصفر ماریبور را شکست داد و در حساس ترین دیدار شب نخست از رقابت های هفته سوم نیز تیم رئال مادرید مقابل تیم تاتنهام با نتیجه تساوی یک بریک متوقف شد.
ورزشی.**9144
خبرنگار:سعید قهرمانی

انتهای پیام /*

نظر شما