شناسهٔ خبر: 22011151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

در هر دو بازی داوری به ضرر ما بود

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکست ۴ بر صفر در بازی اول کار را برای ما سخت کرد. به گزارش وبسایت نود، گادوین منشا پس از تساوی ۲ - ۲ پرسپولیس مقابل الهلال و حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شکست ۴ بر صفر در بازی اول کار را برای ما سخت کرد. کار برای ما دشوار شد و برای اینکه نتیجه بازی اول را جبران کنیم، کار خیلی سخت شد. بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الهلال عنوان کرد: داور با پنالتی که گرفت و مشخص بود پنالتی نیست، کار ما را سخت کرد. در بازی رفت هم گل آفساید را درست اعلام کردند. به نظرم این داوری‌ها اصلاً خوب نیست. شایسته حضور در فینال بودیم، اما این اتفاق رخ نداد و متأسفیم. به تیم الهلال هم بابت حضور در فینال تبریک می‌گویم.

٢٠ مدال قایقران‌های ایران در شانگهای

با کسب دو مدال نقره و یک برنز دیگر برای ایران، رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین به پایان رسید. رقابت‌های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا عصر امروز با برگزاری مسابقات فینال در شانگهای چین به پایان رسید که ایران کارش را ٢٠ مدال (دو طلا، ٩ نقره و ٩ برنز) تمام کرد. در کایاک یک نفره ٢٠٠ متر بانوان بزرگسالان آرزو حکیمی با اختلاف هزارم ثانیه صاحب مدال نقره شد. در کایاک یک نفره ٢٠٠ متر بانوان جوانان الناز شفیعیان به مدال نقره رسید. درکایاک چهار نفره ٥٠٠ متر بانوان جوانان تیم ایران با ترکیب ساجده تبریزی، سما یاسمی، کیانا کمالزاده و الناز شفیعیان به مدال برنز رسید. در کانو دو نفره ٢٠٠ متر بانوان بزرگسالان هیوا افضلی و فاطمه کرمجانی پنجم شدند. در کایاک چهار نفره ٥٠٠ متر مردان بزرگسالان، تیم ایران با ترکیب علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، فرزین اسدی و پیمان قویدل در رده چهارم قرار گرفتند. در کایاک چهار نفره ٥٠٠ متر مردان جوانان تیم ایران با ترکیب ابوالفضل درجزی، شایان مافی، محمد زارع و امیر رضا خوانساری هشتم شد. در کانو چهار نفره ٥٠٠ متر بانوان بزرگسالان، تیم ایران با ترکیب مهسا کهنسال، زیبا سماک حرفه، فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی پنجم شدند.

استارت پرسپولیس برای جدال با نفت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از حذف از مرحله نیمه نهایی و بازگشت به تهران، تمرینات خود را برای اهداف داخلی آغاز خواهند کرد. به گزارش «ورزش سه»، پرسپولیسی‌ها بعد از دیدار خود برابر الهلال در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، به تهران بازگشتند تا طبق برنامه ارائه شده از سوی برانکو ایوانکوویچ تمرینات خود را برای اهداف داخلی خود در جام حذفی و لیگ برتر استارت بزنند. پرسپولیس این هفته در مرحله یک شانزدهم جام‌حذفی برابر نفت تهران قرار خواهد گرفت و بر این اساس با حضور در استادیوم شهید کاظمی تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی انجام خواهد داد.

نظر شما