شناسهٔ خبر: 22010345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

توجه به ورزش عامل اصلی کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرماندار ویژه بابل گفت: توجه به ورزش عامل اصلی کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از ایسنا مازندران، قربانعلی ولی‌زاده بورا امروز 26 مهرماه در نشست با هیئت های ورزشی بابل به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: ورزش در دنیا به عنوان یک موضوع مهم و اساسی دنبال می شود.

وی با تاکید بر اینکه اسلام نیز نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد و موجب تکامل روح و جسم انسان می‌شود، تصریح کرد: یکی از دغدعه‌های جدی مسئولان در ورزش تقویت همگرایی و یک رنگی است و شهرستان بابل جایگاه ویژه‌ای در زمینه ورزش در سطح استان و حتی کشور دارد.

فرماندار ویژه بابل با اشاره به اینکه باید نگاه ویژه به ورزشکاران در این شهرستان داشت، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به ورزشکاران موجب کاهش میزان مراجعه به زندان‌ها، بیمارستان‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

ولی‌زاده با بیان اینکه باید در راستای ارتقای ارتقای سرانه ورزشی و تقویت ورزش شهرستان، از ظرفیت نماینده مردم بابل در مجلس استفاده کرد، گفت: استقبال از قهرمانان ملی طی مراسمی در شان و منزلت این عزیزان باید در دستور کار قرار بگیرد و در همین راستا کمیته استقبال تشکیل شد.

وی نباید امکانات ورزشی در یک منطقه خاص متمرکز شود، اظهار کرد: نیاز امروز جامعه ایجاد حداقل یک سالن ورزشی در روستاها است چرا که نام آوران فراوانی از این محله‌ها در زمینه ورزش معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما