شناسهٔ خبر: 22010154 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

استقرار موکب صومعه سرا در کربلای معلی

گروه اجتماعی: فتح الهی گفت: ستاد اربعین حسینی صومعه سرا در نظر دارد با استقرار موکبی در کربلای معلی و در جوار حرم مطهر سیدالشهداء(ع) روزانه پذیرای زائرین پیاده اربعین اباعبدالله الحسین(ع) باشد.

صاحب‌خبر -

علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: ستاد اربعین حسینی این شهرستان در نظر دارد با استقرار موکبی در کربلای معلی و در جوار حرم مطهر سیدالشهداء(ع) روزانه پذیرای زائرین پیاده اربعین اباعبدالله الحسین(ع) باشد.

وی پیام جمهوری اسلامی در اربعین را برقراری امنیت دانست و تصریح کرد: بزرگترین راهپیمایی دنیا در اربعین امام حسین(ع) برگزار می شود که فرصتی برای اشاعه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیاست.

این مقام مسئول با بیان اینکه همه مشتاقان و دوستداران آن حضرت می توانند کمک ها و نذورات نقدی خود را به شماره حساب 291604200887778001 به نام حساب مشترک اربعین حسینی نزد بانک انصار واریز کنند، متذکر شد: مردم شهرستان صومعه سرا همچنین می توانند هدایای غیر نقدی خود را به صورت حضوری به چادرهای مستقر عتبات در داخل شهر و یا دفتر امام جمعه تحویل دهند.

فتح الهی با بیان اینکه علاقمندان برای اهدای نذورات می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09112811358 تماس حاصل کنند، گفت: تاکنون سه چادر جمع‌آوری نذورات اربعین در سطح شهرستان صومعه‌سرا و تولمات برپا شده است.

نظر شما