شناسهٔ خبر: 22009842 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

توقف رئال مادرید در شب پیروزی منچسترسیتی و لیورپول
رئال مادرید در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا بالاخره برابر تاتنهام متوقف شد اما منچسترسیتی توانست ناپولی را شکست دهد و لیورپول هم پیروز شد.
به گزارش ایسنا، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار آغاز شد. در مهمترین بازی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان تاتنهام بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.‌رافائل واران در دقیقه ۲۸ دروازه تیمشان را به اشتباه باز کرد. سفیدپوشان به حملات خود افزودند تا بازنده این بازی لقب نگیرند. در نهایت داور در دقیقه ۴۲ یک پنالتی به نفع میزبان گرفت و رونالدو توانست بازی را یک بر یک کند.‌بازی مهم دیگر منچسترسیتی میزبان ناپولی بود و تیم انگلیسی دو بر یک پیروز شد. شاگردان پپ گواردیولا خیلی زود به گل رسیدند. ابتدا در دقیقه ۹ رحیم استرلینگ گلزنی کرد و سپس گابریل ژسوس دروازه تیم ایتالیایی را باز کرد. در ادامه ناپولی تنها توانست یکی از گل ها را جبران کند.لیورپول توانست به راحتی ماریبور را شکست دهد و هفت بر صفر پیروز شود. گل های این تیم را روبرتو فیرمینیو (دوبار)، چمبرلین، آرلوند، فیلیپه کوتینیو و محمد صلاح (دوبار) به ثمر رساندند.
نتایج سایربازی های:سویا یک – اسپارتاک مسکو ۵،فاینورد یک – شاختاردونتسک ۲،موناکو یک – بشیکتاش ۲،لایپزیش ۳ – پورتو ۲،آپوئل نیکوزیا یک – دورتموند یک

اتفاق تلخ در آغاز رقابت‌های‌ NBA
در نخستین بازی رقابت‌های NBAبین کلیولند کاوالیرز و بوستون سلتیکس اتفاق تلخی رخ داد که باعث شد بازی در ‌دقیقه ۶ متوقف شود.
به‌ گزارش آس، بازی‌های بسکتبال NBAدیروز با دیدار کلیولند کاوالیرز و بوستون سلتیکس آغاز شد. تنها شش ‌دقیقه از بازی گذشته بود که بر اثر یک حادثه بازی متوقف شد.‌گوردون هایوارد هنگام پرش برای پاس دادن به هم تیمی‌اش بود که با لبرون جیمز برخورد کرد و با شکستگی ساق پا مواجه شد. آسیب‌دیدگی‌ بازیکن بوستون به قدری شدید بود که جیمز به سرعت درخواست کمک کرد و کوین هارلان فریاد می‌زد: پای هایوارد شکسته است. پای او شکسته است!‌پزشکان دو تیم به سرعت خود را به او رساندند. هنوز مشخص نیست این بسکتبالیست تا چه زمان از میادین دور خواهد بود. او علاوه بر شکستگی دچار دررفتگی از قوزک پا نیز شد.‌این اتفاق اعضای هر دو تیم و تماشاگران را به شدت تحت تاثیر قرار داد. بازی پس از وقفه‌ای چند ‌دقیقه‌ای دوباره از سر گرفته شد و با پیروزی ۱۰۲ بر ۹۹ کاوالیرز به پایان رسید.

کاکا دوباره در میلان
رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که کاکا تا پایان فصل در میلان بازی خواهد کرد و بعد از آن از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.
به گزارش ایسنا، ریکاردو کاکا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه میلان به شمار می‌آید. او از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ برای میلان بازی کرد و توانست با پیراهن این تیم قهرمانی در سری Aو لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و عنوان بهترین بازیکن جهان را هم به خود اختصاص دهد.‌کاکا دو سه فصلی است که در لیگ آمریکا بازی می‌کند. او الان ۳۵ سال سن دارد. شبکه پریمیوم اسپورت ایتالیا اعلام کرد که کاکا با سران میلان بر سر حضورش تا پایان فصل با این تیم ایتالیایی به توافق رسیده است و قرار است که بعد از این حضور چند ماه پستی را در باشگاه میلان برعهده گیرد.

اوراواردز حریف الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا
نماینده ژاپن با برتری برابر شانگهای چین حریف الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.
به گزارش فارس، پرونده مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بازی برگشت اوراواردز ژاپن و شانگهای چین بسته شد.
تیم اوراواردز در حالی که در دیدار رفت در چین برابر شانگهای به تساوی یک بر یک رسیده بود، در بازی برگشت با گل رافائل داسیلوا به برتری رسید و با برتری ۲ بر یک در مجموع دو دیدار، حریف الهلال در دیدار نهایی شد.‌به این ترتیب دو تیم اوراواردز ژاپن و الهلال عربستان باید در دو دیدار رفت و برگشت برای تعیین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و نماینده آسیا در جام باشگاه‌های جهان به مصاف هم بروند.‌دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ماه آینده در ورزشگاه “کینگ فهد” برگزار می‌شود و یک هفته بعد هم در کشور ژاپن دیدار برگشت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما