شناسهٔ خبر: 22008260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 جباري:

ازاستقلال شکايت کردم، چون هيچ اقدامي نکردند

هافبک تيم فوتبال استقلال پس از شکايت از اين باشگاه گفت: هواداران به خوبي مي‌دانند چه فضايي در باشگاه وجود دارد.

مجتبي جباري در گفت‌وگو با تسنيم، درباره شکايت از باشگاه استقلال به کميته تعيين وضعيت بازيکنان فدراسيون فوتبال اظهار داشت: به دليل اينکه تکليفم مشخص نبود، مجبور به شکايت شدم. تا الان همه مراعات کرده بودم، اما وقتي از طرف باشگاه هيچ اقدامي صورت نگرفت و چيزي نگفتند، شکايت کردم تا تکليفم مشخص شود.

وي افزود: در اين مدت صحبت‌هاي زيادي انجام دادم، اما اتفاق جديدي نيفتاد. همه مي‌دانند چه رفتاري شد و نيازي نيست دوباره بخواهيم به اين مسائل ورود کنم.

هافبک استقلال در خصوص تشويقش در ديدار مقابل فولاد خوزستان گفت: بارها از هواداران قدرداني کرده‌ام. آنها به خوبي از شرايطي که اتفاق افتاده، آگاه هستند. نوع برخورد باشگاه تنها با من نبوده و با بازيکنان ديگر هم چنين برخوردهايي صورت گرفته است.

جباري خاطرنشان داد: هواداران فضايي که در باشگاه وجود دارد را مي‌بينند و درک مي‌کنند. اگر هم شکايتي کرده‌ام، به اين دليل بود که باشگاه استقلال هيچ اقدامي براي مشخص کردن تکليفم نکرد. اتفاقات اخير آنقدر واضح است که اگر من حرفي هم نزنم، همه متوجه آن مي‌شوند.

پاداش سنگين براي الهلالي‌ها براي فيناليست شدن

پس از بردن پرسپوليس و راه‌ يافتن به فينال ليگ قهرمانان آسيا، پاداش مالي سنگيني به الهلالي‌ها اختصاص يافت.

سايت اسپورت عربستان پس از صعود الهلال به فينال ليگ قهرمانان آسيا نوشت: آل شيخ، رئيس سازمان ورزش عربستان ضمن تبريک به اعضاي تيم فوتبال الهلال پس از پايان بازي برگشت نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا و صعود به فينال رقابت‌ها، از پرداخت پاداش نقدي به هر يک از بازيکنان خبر داد.

بازيکنان تيم فوتبال الهلال پس از قطعي ‌شدن صعود به فينال ليگ قهرمانان آسيا پاداش نقدي 100 هزار ريالي (در حدود 110 ميليون تومان) دريافت مي‌کنند. در صورتي که آنها بتوانند جام قهرماني در آسيا را نيز کسب کنند پاداش نقدي 5 برابري دريافت خواهند کرد.

کرانچار:

براي کسب پيروزي جاه‌طلب شده‌ايم

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: براي کسب پيروزي جاه‌طلب شده‌ايم.

زلاتکو کرانچار در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل گسترش فولاد در هفته دهم ليگ برتر اظهار کرد: مقابل تيمي به ميدان مي‌رويم که با توجه به بازيکناني که دارد، قرار گرفتن در قعر جدول، سزاوارش نيست و گسترشي‌ها مستحق حضور در رده‌هاي بالاتر هستند.

وي افزود: با توجه به بردي که هفته گذشته مقابل سياه‌جامگان کسب کرديم و با توجه به بازي‌ باکيفيتي که مقابل پرسپوليس داشتيم، توانستيم به شرايطي برسيم که براي پيروزي در هر بازي جاه‌طلب باشيم.

کرانچار خاطرنشان کرد: پيش از اين نيز بازي‌هاي خوبي به نمايش مي‌گذاشتيم اما نمي‌توانستيم به پيروزي برسيم. مقابل تيمي به ميدان مي‌رويم که با توجه به وضعيت جدولي‌اش، به هرنحوي که شده سعي خواهد کرد به پيروزي برسد و مطمئناً تماشاگران، بازي زيبايي را از سوي هر دو تيم شاهد خواهند بود.

اوراواردز حريف الهلال در فينال ليگ قهرمانان آسيا شد

نماينده ژاپن با برتري برابر شانگهاي چين، حريف الهلال در فينال ليگ قهرمانان آسيا شد.

پرونده مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا با بازي برگشت اوراواردز ژاپن و شانگهاي چين بسته شد.

تيم اوراواردز در حالي که در ديدار رفت در چين برابر شانگهاي به تساوي يک بر يک رسيده بود، در بازي برگشت با گل رافائل داسيلوا به برتري رسيد و با برتري 2 بر يک در مجموع دو ديدار، حريف الهلال در ديدار نهايي شد.

به اين ترتيب دو تيم اوراواردز ژاپن و الهلال عربستان بايد در دو ديدار رفت و برگشت براي تعيين قهرمان ليگ قهرمانان آسيا و نماينده آسيا در جام باشگاه‌هاي جهان به مصاف هم بروند.ديدار رفت فينال ليگ قهرمانان آسيا ماه آينده در ورزشگاه " فهد" برگزار مي‌شود و يک هفته بعد نيز در کشور ژاپن ديدار برگشت برگزار خواهد شد.

تيم ملي هندبال به تورنمنت تونس نمي‌رود

تيم ملي هندبال ايران در تورنمنت چهارجانبه تونس حاضر نخواهد شد.

رقابت هاي هندبال چهارجانبه تونس کاپ قرار بود با حضور تيم‌هاي ايران، تونس، عربستان و بحرين، سوم تا هفتم آبان ماه برگزار شود، اما تيم ملي هندبال ايران به دليل مشکلاتي از حضور در اين رقابت ها انصراف داد.

با توجه به اين که اين رويداد در تقويم جهاني هندبال (IHF) ثبت شده است، قرار بود در آخر مهر ماه اردوهاي تيم‌ ‌ملي هندبال جهت آمادگي ملي پوشان و لژيونرها براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا و حضور در اين تورنمنت برپا شود که به دليل اين که لژيونرها در ليگ‌هاي اروپايي در حال فعاليت هستند، امکان حضور در ايران را نداشتند و اين اردوها و همچنين سفر به تونس براي تيم ايران لغو شد. البته تيم ملي ايران همچنان سرمربي ندارد و در بلاتکليفي به سر مي‌برد.

دبير فدراسيون هندبال با تاييد خبر اعزام نشدن تيم ملي به تونس، گفت‌: ما قرار بود تنها شش تا هفت نفر از ملي‌پوشان ايران را به اين رقابت‌ها اعزام کنيم و ساير ملي‌پوشان از کشورهاي ديگر در اين تورنمنت حاضر شوند. بنابراين مشکل براي جمع کردن تيم به وجود آمد. هر کدام از لژيونرها بايد از يک کشور ديگر براي حضور در تونس ويزا مي گرفتند که به مشکل بر مي خوردند.

نظر شما