شناسهٔ خبر: 22007633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

خداحافظی داور بین‌المللی والیبال کشورمان از دنیای قضاوت

«مسعود یزدان پناه» داور بین المللی والیبال روز چهارشنبه به صورت رسمی از دنیای قضاوت این رشته ورزشی خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /هفته سوم دور مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، کاشان، ساری، تبریز و آمل پیگیری می شود.

در خانه والیبال تهران و قبل از دیدار تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران، طی مراسمی مسعود یزدان پناه داور بین المللی والیبال ایران به صورت رسمی از دنیای داوری خداحافظی کرد.

در این مراسم منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران، نوری رئیس هیات والیبال تهران و جمعی از پیشکسوتان و داوران والیبال حضور داشتند.

یزدان پناه سال 1360 موفق به دریافت مدرک داور ملی شد و در سال 1379 گواهینامه داور بین المللی خود را دریافت کرد. وی در این مدت در رقابت های مهم آسیایی و جهانی به عنوان داور اول و دوم قضاوت داشته است که بازی های پارالمپیک 2012 لندن از جمله آنان است.

مسابقات والیبال بازی های آسیایی 2010 گوانگژو، قهرمانی مردان آسیا 2013 در امارات، گراند پریکس 2015 بلغارستان و 2016 قزاقستان و سطح دو لیگ جهانی 2016 در قزاقستان از دیگر قضاوت های مهم مسعود یزدان پناه در سال های اخیر است.

این داور بین المللی ایران علاوه بر قضاوت دیدارهای والیبال در زمینه تدریس دوره داوری و برگزاری مسابقات نیز در این مدت فعالیت داشته است که تدریس دوره بازآموزی داوری در بنگلادش سال 2016 و 2017 و مسئولیت برگزاری مسابقات ارتش های جهان 2016 تهران از جمله آنان است. / برنا

نظر شما