شناسهٔ خبر: 22006667 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بازیگر معروف زن به هوش آمد

ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت تلویزیون بعد از 72 ساعت از بیهوشی خارج شد. برنامه تلویزیونی «زنان قصه ما» که از شبکه پنج پخش می‌شود، روایتگر داستان زندگی زنانی است که همسرانشان را از دست داده‌اند، اما این مساله باعث نشده توکل و امید را فراموش کنند. آنها مقابل مشکلات زندگی زانو نزده‌اند، بلکه سعی کرده‌اند با غلبه بر سختی‌های زندگی، خودشان نان‌آور خانه باشند و زندگی خود و فرزندانشان را آبرومندانه اداره کنند. حتی برخی از آنها پا را فراتر گذاشته و با راه‌اندازی یک کارگاه کوچک سفره‌ای پهن کرده و به زندگی دیگر زنانی که مشکل امرار معاش دارند، کمک کرده‌اند. از سال 1389 که با برنامه‌ریزی نظـام سلطه و سرویـس‌هـای اطلاعاتی و امنیتی وابسته به آنها، از بین بردن عقبه راهبردی جبهه مقاومت و ایجاد فرصت برای ناامنی در کشورهای ایران، عراق، سوریه و لبنان و تامین امنیت اسرائیل هدفگذاری شد و گروهک تروریستی داعش‌وهابی متولد شد، نزدیک به 8 سال می‌گذرد. سفیر کشور عراق در جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه رادیو اربعین همایش راهپیمایی اربعین را دارای ابعادی راهبردی و موجب هراس دشمنان دانست. ستاد برگزاری نخستین رزمواره مدافعان حرم آثار فرهنگی، هنری و رسانه ای را در مقوله دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در قالب نخستین رزمواره مدافعان حرم دریافت و از آثار برگزیده تقدیر می کند. آیین افتتاح رادیو اربعین صبح امروز شنبه با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رئیس رسانه ملی، سفیر کشور عراق در ایران در محل استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد. مسابقه پرسپولیس – نفت تهران، شنبه 29 مهر از ساعت 16:45 به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود. برنامه کشتی ایرانی با موضوع کشتی پایه و تیم ملی کشتی آزاد جوانان، شنبه 29 مهر از ساعت 14:20، روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد. رادیو اربعین از صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان رسما کار خود را آغاز کرد. برنامه امشب نگاه یک با حضور کارشناسان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضع گیری ضد برجامی رییس جمهور آمریکا را در ابعاد سیاسی و بین المللی تحلیل می کند. سید جواد رضویان بازیگر و کمدین سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با گلایه از حواشی پیرامونش به روز کرد. پرویز پرستویی با انتشار جمله ای تامل برانگیز صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد. آمارها حاکی از آن است که ب

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند گفت: روز گذشته عمل دوم مادرم انجام شد و امروز بعد از 72 ساعت از بیهوشی خارج شدند اما همچنان حالت خواب آلودگی دارند.

وی افزود: مادرم بعد از عمل اول 48 ساعت بیهوش بود. بعد از این 48 ساعت، روز گذشته جراحی دوم روی ایشان انجام شد، طبق نظر پزشکان تا 24 ساعت آینده در بیهوشی کنترل شده به سر‌ بردند و به لطف خدا و دعای مردم عمل موفقیت‌آمیز بود.

ایروانی تصریح کرد: این خواب آلودگی به خاطر 72 ساعت بیهوشی طبیعی است و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند.

فرزند ملکه رنجبر در پایان اظهار داشت:وضعیت ایشان متعادل است و منتظر هستیم هوشیاری کامل خودشان را به دست بیاورند.

نظر شما