شناسهٔ خبر: 22006666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ژیوکوف: نفرات ذخیره بیشترین کمک را به تیم کردند

71580

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران پس از پیروزی برابر شهرداری ورامین گفت: در ست نخست حدود ۱۰ اشتباه داشتیم و پس از تغییرات در تیم توانستیم به جریان بازی برگردیم و به پیروزی برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، میروسلاو ژیوکوف سرمربی تیم والیبال سایپا پس از کسب پیروزی ۳ بر ۲ برابر شهرداری ورامین در هفته سوم لیگ برتر درباره این بازی اظهار کرد: در ابتدا به دو تیم به خاطر انجام یک بازی دیدنی تبریک می‌گویم. من معتقدم امروز برابر یک تیم قدرتمند و خیلی خوب به برتری دست یافتیم. ورامین بازیکنان خوبی دارد و برابر ما برای پیروزی آمده بودند اما در نهایت ما برنده بازی شدیم. امروز بازی را بسیار بد شروع کردیم هرچند باید اشاره کنم که تعدادی مصدوم هم داریم. ۱۴ بازیکن در اختیارمان است که نفرات اصلی و ذخیره همگی در خدمت تیم هستند. نفرات ذخیره‌مان امروز بیشترین کمک را به برد تیم کردند.

او درباره انجام تغییرات زیاد از ست دوم به بعد و وجود ناهماهنگی در پست‌های مختلف در دو ست ابتدایی بازی گفت: در دو ست اول اشتباهات زیادی داشتیم و تقریباً ۱۰خطا را انجام دادیم اما پس از انجام تغییرات دیدید که این جابه‌جایی‌ها نتیجه داد و پیروز بازی شدیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما