شناسهٔ خبر: 22006347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر والیبال/ پیروزی سخت ساپیا مقابل شهرداری ورامین

تهران - ایرنا - تیم والیبال سایپا در نخستین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه در خانه والیبال تهران میزبان تیم شهرداری ورامین بود و بازی باخته مقابل این تیم را با پیروزی عوض کرد.

صاحب‌خبر -

در این دیدار که با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید، تیم سایپا در گیم نخست با نتیجه 25 بر 22 مغلوب شهرداری ورامین شد، در ادامه و گیم دوم بازیکنان این تیم به رغم تلاش فراوان باز هم موفق نبودند و در پایان این گیم را نیز با نتیجه 29 بر 27 نتیجه را به حریف واگذار کردند.
کادر فنی و بازیکنان تیم سایپا که این بازی را از دست رفته می دیدند در گیم های سوم و چهارم بر تلاش خود افزودند و با تغییر تاکتیک توانستند حریف را در دو گیم متوالی به ترتیب با نتایج 25 بر 15 و 25 بر 17 شکست دهند تا بازی به گیم پنجم کشیده شود.
در گیم پنجم بازی هم تیم سایپا با بهره مندی از تجربه بازیکنان با تجربه خود به ویژه امیر غفور نتیجه این گیم سرنوشت ساز را به سود خود تمام کردند. خودرو سازان این گیم را نیز با نتیجه 15 بر 10 به سود خود به پایان رساندند و بازی باخته برابر این تیم را با نتیجه 3 بر 2 به خود تمام کردند و دو امتیاز از این دیدار و حریف سرسخت خود گرفتند.
تیم شهرداری ورامین هفته گذشته تیم پیکان را شکست داده بودند.
حواشی دیدار تیم های سایپا و شهرداری ورامین
هواداران دو تیم در سالن حاضر بوده و از نزدیک تیم خود را تشویق می کردند، اعتراض هواداران تیم شهرداری ورامین به بازیکنان این تیم در گیم های چهارم و پنجم از نکات این بازی بود. آنان که از روند نتیجه گیری این تیم رضایت نداشتند به بازیکنان تیم خود که مرتبا امتیاز از دست می دادند اعتراض کردند.
آنان همچنین به عملکرد تیم داوری نیز اعتراض داشته و علیه داور شعار سردادند.
هواداران تیم شهرداری ورامین همچنین علیه امیر غفور بازیکن ملی پوش شعار سردادند.
علاقه مندان شهرداری ورامین پس از شکست تیمشان این تیم را تشویق کردند.
تیم بانک سرمایه در ادامه و در حساس ترین دیدار این هفته تا دقایقی دیگر برابر تیم پیکان قرار می گیرد.
ورزشی.**9144
خبرنگار سعید قهرمانی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما