شناسهٔ خبر: 22006211 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

والیبال سایپا بازی باخته را برد

صاحب‌خبر -

در نخستین دیدار هفته سوم لیگ برتر والیبال تیم سایپا تهران موفق شد با نتیجه سه بر دو برابر شهرداری ورامین به برتری دست یابد.

به گزارش ایسنا، در آغاز دیدار های هفته سوم لیگ برتر والیبال، در نخستین بازی و از ساعت ۱۵:۳۰ تیم های سایپا تهران و شهرداری ورامین در خانه والیبال به مصاف هم رفتند و در پایان نارنجی پوشان پایتخت موفق شدند در یک دیدار طولانی سه بر دو به برتری دست یابند.


در این دیدار با وجود آنکه سایپایی ها در دو ست نخست بازنده شدند اما با بازگشت به بازی در سه ست بعدی توانستند این دیدار خانگی را با پیروزی به پایان برسانند.
ست های این دیدار با نتایج ۲۲ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۹، ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ به سود نارنجی پوشان پایتخت به پایان رسید.


سایپا با این پیروزی ضمن جبران شکست خانگی برابر شهرداری تبریز در هفته گذشته با دو برد و یک شکست مجموع امتیازاتش را به عدد پنج رساند.
 در سوی دیگر شاگردان فرهاد نفرزاده در حالی برابر سایپا شکست خوردند که در هفته گذشته توانسته بودند پیکان مدعی را شکست دهند. شهرداری ورامین با یک برد و دو باخت چهار امتیازی شدند و در میانه های جدول قرار گرفتند.


در ادامه بازی های هفته سوم و در مهمترین دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ دو تیم پیکان تهران و بانک سرمایه ضمن تکرار فینال سال گذشته به مصاف هم می روند.
در دیگر بازی ها و از ساعت ۱۶ رعد پدافند کاشان با خاتم اردکان، سارویه ساری با شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز با نماینده گنبد دیدار می کنند. در آخرین بازی هفته نیز از ساعت ۱۸ کاله مازندران میزبان شمس تهران است.

برچسب‌ها:

نظر شما