شناسهٔ خبر: 22005317 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری | لینک خبر

در بازدید از پارک فناوری پردیس معاونت علمی؛

تور علمی با حضور همسران سفیران خارجی مقیم ایران برگزار شد

صاحب‌خبر -

تور علمی با حضور همسران سفرای خارجی مقیم ایران در راستای فرهنگسازی و ترویج فرهنگ اقتصاد دانش بنیان، در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار شد و حاضران با دستاوردها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این پارک آشنا شدند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی سال های گذشته، در راستای فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان تورهای علم و فناوری برگزار می کند. مخاطب این تورهای علمی اقشار مختلف جامعه هستند و اینبار همسران سفرای خارجی مقیم ایران با هدف آشنایی با ظرفیت های علمی پارک فناوری پردیس، تعامل و تاثیرگذاری بیشتر فضای علمی در روابط ایران با جهان از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

این بازدید با همکاری وزارت امور خارجه و معاونت علمی انجام شد و در آن 18 نفر از همسران سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران از کشورهایی همچون آلمان، مجارستان، فنلاند، مالزی، ژاپن و استرالیا حضور داشتند.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه دائمی محصولات پارک و دستاوردهای شرکت شزان و پارس آنلاین و سایر شرکت ها بازدید کردند و با محصولات و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان ایرانی و پتانسیل های کشور در این عرصه آشنا شدند.

بر اساس این گزارش، تورهای علمی تاثیر بسیاری بر روند رشد علمی در کشور خواهد داشت و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی با برگزاری این تورها و بازدید مسئولان کشور و هیات‌های خارجی از پارک فناوری پردیس معاونت علمی قصد دارد در ترویج و فرهنگسازی این موضوع گام بردارد تا زمینه آشنایی بیشتر با پیشرفت و دستاوردهای علمی و فناورانه کشور فراهم شود.

 

پایان پیام/

نظر شما