شناسهٔ خبر: 22003181 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اداره شعب «پیروان آل‌یاسین» به دست قرآن‌آموزان قدیمی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: قرآن‌آموزان قدیمی مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین در مساجد محله‌های خود و منازلشان، کلاس‌هایی را تحت نظارت این مؤسسه تشکیل می‌دهند.

صاحب‌خبر -
زیبا پورنعیم، مدیر مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین ارومیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به تشریح کلاس‌های این مؤسسه پرداخت و گفت: در حال حاضر 5 کلاس در مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین با حضور حدود هشتاد قرآن‌آموز برگزار می‌شود و این مؤسسه میزبان قرآن‌آموزان مشتاق در رده‌های سنی مختلف است.
پورنعیم عناوین کلاس‌های مؤسسه را بیان کرد و گفت: صوت و لحن، تجوید سطح یک، روخوانی و روان‌خوانی، حفظ جزء 30 و حفظ 3 جزء کلاس‌های ترم پاییزه مؤسسه پیروان آل‌یاسین در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر را تشکیل می‌دهند. همچنین ما در این مؤسسه دوره تربیت معلم روخوانی را با حضور 25 نفر از مردادماه آغاز کردیم که اواسط آبان‌ماه این دوره به پایان خواهد رسید.
مدیر مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین در ادامه گفت: در اوایل مهرماه پنجاه نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه را به اردوی تفریحی پارک امام علی(ع) بردیم و برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات مفرح، چیستان سرود و... را اجرا کردیم.
پورنعیم از ارتباط قرآن‌آموزان قدیمی این مؤسسه خبر داد و گفت: قرآن‌آموزان و شاگردانم که در دوره‌های قبل در کلاس‌های این مؤسسه شرکت می‌کردند، در مساجد محله‌های خود و منازلشان، کلاس‌هایی را تحت نظارت مؤسسه پیروان آل‌یاسین تشکیل دادند که در واقع شعبه‌های دیگر مؤسسه به حساب می‌آیند. جلسات و کلاس‌های قرآنی در مسجد یاران امام حسین(ع)، مسجد علی‌اصغر(ع)، خیابان‌های اندیشه، البرز، 8 شهریور، راهنمایی، جاده سلماس و یکی از روستاهای اطراف توسط شاگردانم اداره می‌شوند.
مدیر مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین در پایان افزود: مجوز مؤسسه پیروان آل‌یاسین را از سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین از ارشاد دریافت کرده‌ام و همچنین برای انجام کلاس‌های تخصصی در مسجد، مجوز کانون حضرت رقیه(ع) تخصصی ولایت را از کانون مساجد گرفته‌ام.
علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های مؤسسه قرآنی پیروان آل یاسین به نشانی استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان مدنی ۱، مسجد عرب باغی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۲۴۷۱۴۹ _۲۲۳۴۹۱۰ تماس حاصل کنند.

نظر شما