شناسهٔ خبر: 22002334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرمربی پیکان: مثل بازی‌های کامپیوتری بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مثل بازی‌های کامپیوتری در لیگ هر مسابقه را که رد می‌کنیم به رقابتی سخت‌تر می‌رسیم.

صاحب‌خبر -

سرمربی پیکان: مثل بازی‌های کامپیوتری بازی می‌کنیمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری قبل از بازی با تیم تراکتورسازی تبریز در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی‌های ما مثل بازی‌های کامپیوتری است و هر مرحله که رد می‌کنیم مرحله بعدی سخت‌تر می‌شود و از شرایط سخت بعدی استقبال می‌کنیم. به خوب بازی کردن تیمم در مسابقه فردا و پیروزی در آن اعتقاد دارم.
وی در خصوص اینکه تیم پیکان می‌تواند در تیم ملی بازیکن داشته باشد، افزود: مطمئنم مسئولان تیم ملی هم بازیکنان پیکان را زیرنظر خواهند گرفت و در آینده در تیم ملی بازیکن داشته باشیم. این موضوع را همیشه به بازیکنانم می‌گویم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد صبور نبودن برخی مدیران و تغییرات سریع سرمربیان گفت: مدیر یا گروهی که یک مربی را انتخاب می‌کند و بعد از ۵ یا ۶ هفته به این نتیجه می‌رسد که آن مربی خوب نیست در واقع انتخاب خودش را زیر سوال برده است.
وی درباره علت ناکامی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: مطمئن باشید ۵۰ درصد این مسئله ریشه در مسائل فنی دارد و این موضوع بسیار مهم است و جا دارد که در این مورد کار‌های تحقیقی انجام شود و از دانشگاه‌ها استفاده کیم.
وی ادامه داد: ۴۰ سال است که به المپیک نرفته‌ایم تقریبا همین مدت سال است که در جام ملت‌های آسیا قهرمان نشده‌ایم. ۲۵ سال است که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام هستیم، اما تیم ملی خوبی داریم باید در یک فرآیند تحقیقی در مورد این مسئله بررسی کنیم تا به پیشرفت ما کمک کند.
جلالی گفت: هر سال وقتی باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند، از داوری گله می‌کنیم و یا می‌گوییم بازیکنان مصدوم داشته ایم، اما باید در مورد مسائل تاکتیکی و فنی بررسی شود. باید ایراد اصلی را پیدا کنیم نه اینکه با سطحی نگری بگوییم مثلا در بازی پرسپولیس پنالتی درست نبود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد استفاده تیم‌ها از بازیکنان سرباز افزود: یکی از ده‌ها علتی که استعداد بازیکنان به هدر می‌رود همین مسئله است. البته تیم‌هایی هم که براساس قانون، بازیکن سرباز جذب کرده‌اند در بلند مدت از این مسئله ضرر کرده‌اند. شاید در زمان خاص خودش سود برده‌اند، اما زمان خیلی چیز‌ها را ثابت می‌کند. هر چند زمان باعث فرسایش هم می‌شود.
وی افزود: باران چشمه مدیرکل تربیت بدنی نیرو‌های مسلح می‌گوید ما نمی‌توانیم قانون جذب بازیکنان سرباز را لغو کنیم. او می‌گوید مگر اینکه فدراسیون فوتبال طرح و راهکاری بدهد و ما را متقاعد کند.

نظر شما