شناسهٔ خبر: 22002236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به همت خیرین گمنام؛

1000 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان هیرمندی توزیع شد

مسئول گروه خیریه کودکان رنج گفت: با کمک خیرین گمنام یک هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شهرستان هیرمند توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا گرگ در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: به همت خیرین نیکوکار تعداد هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم شهرستان هیرمند توزیع شد.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس در سطح کشور، گروه خیریه کودکان رنج، عمده فعالیت خود را در راستای محرومیت زدایی دانش آموزان قرار داده است تا با تامین نیازهای دانش آموزان در طول سال تحصیلی بتواند بخش از کمبود ها را در منطقه محروم بر طرف کند.

مسئول گروه خیریه کودکان رنج با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس نیز  تعداد هزار بسته لوازم التحریر دیگر بین دانش آموزان نیازمند سطح شهرستان هیرمند توزیع شده بود، تصریح کرد: به طور کل از اول مهرماه تا کنون تعداد دو هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

گرگ ادامه داد: این بسته های لوازم التحریر شامل، کفش، کیف، دفتر، مداد و دیگر اقلام مورد نیاز یک دانش آموز  در مدرسه است همچنین هر یک از بسته های آموزشی توزیع شده در بین دانش آموزان مبلغ 110 هزار تومان ارزش دارد و از اعتبارات جمع شده از سوی خیرین نیک اندیش خریداری و به دست کودکان نیازمند شهرستان هیرمند رسیده است.

گرگ تصریح کرد : یکی از اهداف این گروه، محرومیت زدایی در سطح منطقه سیستان است که تا کنون توانسته تعداد 70 خوانواده بی بضاعت را تحت پوشش قرار دهد و ماهیانه مایحتاج زندگی را برای این خانواده ها تامین کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما