شناسهٔ خبر: 22001934 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده ارتش پاکستان از مبارزات افغانستان با تروریسم قدردانی کرد

اسلام آباد - ایرنا - فرمانده ارتش پاکستان با تقدیر از اقدامات نظامیان افغانستان گفت:برادران دلیر ما در افغانستان در حال مبارزه با تروریسم هستند و این اقدام ستودنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری ' اکسپرس تریبیون' پاکستان، «ژنرال قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان روز چهارشنبه با تقدیر از عزم نیروهای افغانستانی در مبارزه با تروریسم، با خانواده قربانیان حملات تروریستی افغانستان ابراز همدردی کرد.
ژنرال قمر جاوید باجوا اضافه کرد:نیروهای نظامی افغانستان برادران دلیر ما هستند که در حال مبارزه با تروریسم هستند.
وی از تروریسم به عنوان دشمن مشترک افغانستان و پاکستان یاد کرد و گفت:می‌خواهیم در این مبارزه همراه یکدیگر باشیم.
فرماند ارتش پاکستان با محکوم کردن حملات تروریستی روز گذشته در افغانستان که ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت، باخانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.
فرمانده ارتش پاکستان، گسترش و استقرار امنیت پایدار در منطقه را در گرو همکاری کشورهای همسایه دانست.
به گزارش ایرنا افغانستان و پاکستان همواره همدیگر را به حمایت از تروریسم متهم می کنند.
'ژنرال قمر جاوید باجوا' فرمانده ارتش پاکستان دستاوردهای سفر ژنرال باجوا به افغانستان برای دیدار با اشرف غنی رئیس‌جمهوری و دیگر مقام‌های افغان، نهم مهرماه به کابل سفر کرد که این سفر در میان رسانه های دو کشور بازتاب متفاوتی داشت.
در حالی که اشرف غنی دیدار با رئیس ستاد ارتش پاکستان را فصل جدید همکاری دو کشور دانسته، رحمت الله نبیل رئیس سابق امنیت ملی افغانستان، تاکید کرد که تروریسم بخشی از سیاست پاکستان بوده و در شرایط جاری تنها تغییر تاکتیکی کرده است.
نبیل اظهار داشت:پاکستان هرگز سیاست خود را در برابر افغانستان و تروریسم تغییر نداده است بلکه در واکنش به فشارهای بین‌المللی تغییرات تاکتیکی را در راهبرد خود ایجاد کرده است.
آساق**6125** سیدبهادر حسینی**انتشار دهنده: وحیده دینداری

انتهای پیام /*

نظر شما