شناسهٔ خبر: 22001289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

رقیب زیدان، جانشین او در رئال می شود؟

زین‌الدین زیدان مربی‎ای است که رئال مادرید می‌تواند برای مدت‌ها روی حضورش حساب کند، اما این دلیل نمی‎شود که باشگاه مادریدی نگاهی به دیگر مربیان موفق نداشته باشد.

صاحب‌خبر -
گزارش - تحریریه پارسینه | زین‌الدین زیدان مربی‎ای است که رئال مادرید می‌تواند برای مدت‌ها روی حضورش حساب کند، اما این دلیل نمی‎شود که باشگاه مادریدی نگاهی به دیگر مربیان موفق نداشته باشد که وقتی نیاز به تغییر باشد به آن‌‎ها رجوع کند. یکی از آن مربیان بزرگ که در رادار رئال مادرید قرار گرفته مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام است.

رقیب روز سه‎شنبه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام بود و سرمربی این تیم از نظر درکی که از فوتبال دارد برای نیمکت مربی‌گری سفیدپوشان بسیار مناسب است. دیدار دیشب هم ثابت کرد رئال مادرید و اندیشه های زیدان مقابل این تفکر نمی تواند به پیروزی برسد.

 او به خوبی می‌تواند با بازیکنان بزرگ کنار بیاید و بالاتر از همه این توانایی را دارد تا باعث رشد بازیکنان شود و کاری کند که آن‌ها یکی از بازیکنان مطرح تیم اصلی شوند.
 
 
رقیب زیدان، جاشین او در رئال می شود؟

او این کار را در اسپانیول کرد، در ساوثهمپتون هم به این کار ادامه داد و یک بار دیگر با تاتنهام ثابت کرد که در کارش استاد است. در حال حاضر در ترکیب تیم ملی انگلیس ۱۰ بازیکن تجربه بازی زیر نظر او را داشته‌اند.

در برنابئو او را کاندیدای اصلی جانشینی زیدان می‎دانند، البته تاکید می‌‎کنم، برای زمانی که زیدان بخواهد برود. سران باشگاه هم سرمربی آرژانتینی تاتنهام را به طور مداوم زیر نظر دارند.

هواداران رئال مادرید هم همیشه نسبت به او احساس خوبی داشتند و نکته‌ای که توجه آن‎ها را به این موضوع جلب کرده و باعث شده بیشتر دوستش داشته باشند این است که پوچتینو در زمان مربی‎گری در اسپانیول، تیم دوم کاتالونیا، گفته بود هرگز در بارسلونا مربی‌‎گری نخواهد کرد.
در جزیره در حال حاضر پوچتینو را به عنوان یکی از ۵ مربی بزرگ می‎شناسند و از نظر کارشناسان او هم‌رده مربیانی چون ژوزه مورینیو، آنتونیو کونته، پپ گواردیولا و ... است.

در حال حاضر او با باشگاه لندنی تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد و رقمی هم برای فسخ قراردادش در نظر گرفته نشده است. اما بعد از آن اگر او هدایت رئال مادرید را به عهده بگیرد، اتفاق عجیبی رخ نداده است.

برچسب‌ها:

نظر شما