شناسهٔ خبر: 22000704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت می گیرد؛

اجرای ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی ورزشی در شازند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند گفت: در هفته تربیت بدنی بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی ورزشی شاخص در سطح شهرستان با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان به اجرا درخواهد آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود قمری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند در گفتگو با شازند ما گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش در شهرستان شازند در رده‌های سنی مختلف مسابقات مختلف ورزشی و برنامه‌های فرهنگی اجرا می شود.

وی افزود: از ۲۶ مهر تا ۲ آبان ماه که بعنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش وزمینه مناسبی برای تبین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی و هدایت جامعه به ورزشهای همگانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند عنوان کرد: در این هفته بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی ورزشی شاخص در سطح شهرستان با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان اجرا می شود.

قمری اضافه کرد: از جمله برنامه های اجرایی در این هفته، برگزاری مسابقات تنیس خاکی، همایش دوچرخه سواری، مسابقات تیر و کمان بانوان، مسابقات بومی و محلی و ورزشهای روستایی، مسابقات فریزبی بانوان و تجلیل از هیئتهای ورزشی شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: همچنین در هفته تربیت بدنی، مسابقات طناب کشی، دارت و تکواندو بانوان، تکواندو آقایان، فوتسال و همایش پیاده روی بانوان و والیبال آقایان برگزار می شود و دو سانس استخر نیز در روز پنجشنبه ۲۷ مهر ماه به صورت نیم بها خواهد بود.

انتهای پیام/ک

نظر شما