شناسهٔ خبر: 21996106 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدیو) خاکسپاری اهورا کودک قربانی تجاوز ناپدری

صاحب‌خبر -
 پدر اهورا به علت شدت مصیبت وارده  هنگام خاکسپاری مانع از دفن کودک دلبندش می شد و ...
 
جنایت تلخ؛ هنوزمدت زیادی از ماجرای قتل Murder هولناک چند کودک به نام‌های «بنیتا»،«آتنا»، «ابوالفضل» و «ملیکا» نگذشته که این بار شهر رشت، طی دوروز گذشته عزادار پسر بچه‌ای است که قربانی خشم یک مرد متجاوز Rapist شده است.
 
دراین واقعه هولناک که دریکی ازمحله‌های این شهر رخ داد کودکی به نام «اهورا» پس ازشکنجه‌های وحشیانه، تجاوز Rape و ضرب و شتم شدید، سرانجام با‌وجود تلاش‌های تیم درمانی، در آغوش مرگ آرام گرفت. روز شنبه ۲۲مهر صدای فریاد‌های نحیف کودک معصوم از خانه‌ای دریکی ازمحله‌های رشت به گوش همسایه‌ها رسید. آنها که بشدت نگران شده بودند شتابان خود را مقابل خانه مورد نظررساندند ،اما تلاش برای بازکردن در خانه بی‌فایده ماند.به همین خاطرمردم نگران با پلیس Police ۱۱۰ تماس گرفته و کمک فوری خواستند.
 
مأموران پس از رسیدن به خانه مورد نظر، وقتی با دربسته روبه‌روشدند و ازهمسایه‌ها شنیدند که درخانه اتفاق هولناکی رخ داده است، ازطریق حیاط وارد خانه شده و به محض ورود به داخل ساختمان با پیکر خون آلود و عریان «اهورا» کوچولو روی زمین روبه‌روشدند.این درحالی بود که قاتل بی‌تفاوت روی مبل نشسته بود.
 
بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال کودک معصوم به بیمارستان« پورسینا» رشت صورت گرفت و تلاش تیم درمانی برای نجات پسرکوچولو آغازشد.ازطرف دیگربا اعلام موضوع به بازپرس کشیک دادسرا، متهم پرونده کودک آزاری دستگیر و راهی کلانتری شد،اما صبح دوشنبه 24 مهر، از بیمارستان خبر رسید پسرکوچولو بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باخته است.
 
عصریکشنبه ۲۳ مهر متهم بازداشت شد و درحضورکارآگاهان پلیس شهر رشت اعتراف کرد که پسرخوانده‌اش را مورد آزار و اذیت قرار داده و زمانی که کودک از درد و خونریزی زیاد گریه می‌کرده چند بار سر«اهورا» را به دیوار کوبیده و...
 
پیکر کودک جان باخته نیزبرای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ روشن شود. بررسی‌های مقدماتی پزشکی قانونی هم نشان داد پسرکوچولو بشدت مورد تجاوز قرارگرفته است. همچنین روی بدن وصورتش آثار کبودی شدید به چشم می خورد، ضمن اینکه دنده‌های پسرکوچولوهم شکسته و گوش‌های او وحشیانه پیچانده شده بود.
 
</div> </div> <br/> </div> <div/> </div> <div class="wrapper"/> </div>

نظر شما