شناسهٔ خبر: 21995212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

۷۷۰ هکتار از اراضی شهرکهای صنعتی قزوین دارای سند تفکیکی

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: سند تفکیکی ۷۷۰ هکتار از زمین های شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره بردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا خانپور روز چهارشنبه در دیدار با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است که تاکنون برای بیش از ۷۷۰ هکتار ازاین اراضی سند تفکییکی صادر شده است و واحدهای تولیدی که پروانه بهره برداری اخذ کرده اند می توانند جهت دریافت سند قطعی به این شرکت مراجعه کنند.

وی با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت  سرمایه گذاران، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات وترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل خواهد شد.

در ادامه شهریار کناریوند مدیر کل ثبت اسناد و املاک از حمایت سرمایه گذاران از صدور سند مالکیت قطعی و سند تفکیکی از شهرکهای صنعتی کاسپین ۱ و ۲، شهرک صنعتی لیا، حکیمیه خبر داد و آمادگی خود را در حمایت از واحدهای صنعتی اعلام داشت.

در استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی فعال و در حال واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری است که در حال حاضر تعداد یک هزار و ۳۱۸ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار منعقد شده که از این تعداد ۸۳۹ واحد با سرمایه گذاری بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۲۵ هزار نفر به بهره برداری رسیدند.

نظر شما