شناسهٔ خبر: 21995057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

جانشین سپاه ناحیه سراب عنوان کرد؛

سخنرانی اخیر رییس جمهور آمریکا حجت را برهمگان تمام کرد/ تناقض آشکار در سخنان ترامپ در حمایت از مردم ایران با یاغی خواندن ایرانیان

جانشین سپاه ناحیه سراب با اشاره به تناقض گویی ترامپ در سخنرانی اخیر، گفت: چگونه می شود ترامپ در یک سخنرانی با ادعای حمایت از مردم ایران، این مردم نجیب را یاغی و کشوری را که بیشترین انتخابات را داشته غیر دموکراسی و کشوری مانند عربستان را که تاکنون انتخاباتی نداشته به آغوش می کشد و این تناقض ها همه آبروی آمریکا را در سطح بین المللی نشانه گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از صدای سراب، محمد صبحی، جانشین سپاه ناحیه سراب در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سخنرانی اخیر سخیف رییس جمهور امریکا در سازمان ملل و تریبون های مختلف خاطرنشان کرد: همانطور که مستحضر هستید دشمنی آمریکا بعد از انقلاب با ما شروع شده و ادامه خواهد یافت.

وی افزود: دشمنی آمریکا با کشورمان دشمنی با کلیت اسلام و دشمنی بین حق و باطل هست و این دشمنی زمانی پایان می یابد که ما از اصول و مکتب اسلام دست بکشیم.

صبحی نفوذ فرهنگی و اعتقادی کشورمان در منطقه و جهان را عامل دیگری از دشمنی امریکا و اسراییل با نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و اظهار داشت: عدم موفقیت استکبار در تجزیه عراق و سوریه که به علت تدابیر مقام معظم رهبری و به علت هدایت جامعه مسلمین جهانی حاصل شد موجب عصبانیت آمریکاست.

این مقام نظامی ابراز داشت نباید پیروزی بر داعش و تکفیر را پیروزی بر یک گروه تروریستی بدانیم بلکه همچون ۸ سال دفاع مقدس این پیروزی در مقابل استکبار جهانی بود و در نوک پیکان مبارزه با داعش سپاه پاسداران بود فلذا نباید متعجب باشیم که دشمن از سپاه ناراحت و عصبانی باشد.

جانشین سپاه ناحیه سراب با اشاره به تناقض گویی ترامپ در سخنرانی اخیر خاطرنشان کرد: چگونه می شود ترامپ در یک سخنرانی با ادعای حمایت از مردم ایران, این مردم نجیب را یاغی و کشوری را که بیشترین انتخابات را داشته غیر دموکراسی و کشوری مانند عربستان را که تاکنون انتخاباتی نداشته به آغوش می کشد و این تناقض ها همه آبروی آمریکا را در سطح بین المللی نشانه گرفته است.

جانشین سپاه سراب: تناقض گویی ترامپ را در بحث داعش و تروریست را ناشی از حمایت کور کورانه آمریکا از صهوینیست اعلام کرد.

وی با اشاره به نتایج مثبت سخنرانی غیرعاقلانه رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: این سخنرانی موجب وحدت و همبستگی و تبعیت محض از ولایت فقیه برای ایستادگی در مقابل دشمن با تکیه بر آرمان های اسلام ناب محمدی و شهدا شد و بدعهدی آمریکا بر همگان معلوم شد.

صبحی عنوان کرد: هیچ توجیهی نیست که کشوری که همیشه متجاوز بوده و خود دارای سلاح های پیشرفته هست دیگران را که در دکترین سیاسی خود فقط بحث دفاع را دارند از داشتن سلاح های دفاعی منع و تهدید و تحریم می کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما