شناسهٔ خبر: 21993599 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

حجت الاسلام آل هاشم در همایش شهدای مدافع حرم استان؛

شهادت، موهبت و سعادتی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد/ حرکت اخیر ترامپ سپاه را ارزشمندتر از گذشته کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این همایش مردم جمع شده‌اند تا وفاداری خودشان را با کاروان شهدا اعلام کنند، گفت: شهادت، موهبت و سعادتی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، حجت الاسلام آل هاشم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده شهید محسن حججی در تبریز برگزار شد،، اظهار داشت: امشب اینجا تبریزی‌ها جمع شده اند تا وفاداری خودشان را با کاروان شهدا اعلام کنند و به رئیس جمهور آمریکا بفهمانند که ما پیرو خط شهیدحججی‌ها هستیم.

وی با اشاره به حرکت احمقانه اخیر ترامپ، تاکید کرد: خوشبخانه این حرکت احمقانه ترامپ نه تنها ارزش سپاه را کمتر نکرد بلکه ارزش این ارگان را در بین همه مردم بیشتر و بیشتر کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شهادت، موهبت و سعادتی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد، تصریح کرد: کسی لیاقت آن را خواهد داشت که از  تعلقات دنیوی دل کنده و به دنیا و ظواهر آن پشت کند.

پدر شهید مدافع حرم محسن حججی نیز در این مراسم خاطر نشان ساخت: حضور و همراهی مردم شهید پرور باعث شده که احساس نکنیم فرزندی را از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: محسن به خانواده‌ی شهدا ارادت بسیاری داشت، در وصیت‌نامه‌اش نیز توصیه کرده است که هر کدام از شما با یک شهید دوست شوید و در خدمت خانواده‌اش باشید، چون راه رستگاری و پیروزی در این است.

پدر شهید حججی اذعان کرد: امیدوارم این وصیت سرلوحه‌ی عمل جوانان قرار گیرد، چنان‌چه مقام معظم رهبری فرمودند شهید حججی سخنگو و نماینده‌ی شهدا بود بنده هم اعلام می‌کنم خادم و دست‌بوس مردم و به ویژه خانواده‌ی معزز شهدا خواهم بود.

انتهای پیام/

نظر شما