شناسهٔ خبر: 21992943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

آغاز بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی غرب کشور

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان دختر هفت استان کشور به مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی یوسفی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب در استان کرمانشاه اظهار کرد:  امسال زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه میزبان دانش‌آموزان دختر هفت استان تهران، ایلام، زنجان، گلستان، مرکزی، قزوین و همدان خواهند بود و در حال حاضر روزانه بین 200 تا 350 نفر از دانش آموزان دختر هر یک از این استان‌ها به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام می‌شوند. این دانش‌آموزان در سفری سه روزه در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه حضور خواهند یافت.هم اکنون مناطق عملیاتی استان کرمانشاه میزبان دانش آموزان دختر کرمانشاه هم است و این اردوها از چند روز گذشته آغاز شده و تا 12 آبان ماه ادامه پیدا خواهند کرد.

یوسفی‌راد با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزان پسر نیز بعد از ایام اربعین آغاز خواهد شد، گفت: در صورتی که شرایط آب و هوایی اجازه بدهد، دانش آموزان پسر سایر استان‌ها نیز به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.امسال در مجموع بیش از 24 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی استان اعزام شوند.

وی در مورد آمار دانش آموزان اعزامی سایر استان ها به مناطق عملیاتی استان پیش‌بینی نکرد و ارائه آمار را به پس از برگزاری اردوها موکول کرد.

از ابتدای سال راهیان نور (اردیبهشت ماه) تاکنون 350 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن کرده‌اند.

سال گذشته در مجموع 900 هزار از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن کردند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما