شناسهٔ خبر: 21990926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قروه:

کنگره شعر عاشورایی پیام رسان آرمان های شهداست

قروه- رئیس تبلیغات اسلامی قروه با بیان اینکه کنگره شعر عاشورایی پیام رسان آرمان های شهداست، گفت: بیان قیام عاشورا در قالب فرهنگ و هنر بیشترین ماندگاری را در ذهن نسل امروز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محسن منتشلو شامگاه سه شنبه در نشست هماهنگی دهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی شهرستان قروه اظهار داشت: این کنگره می تواند پیام رسان فلسفه قیام عاشورا به همراه آرمان های انقلاب و شهدا باشد.

به گفته وی بیان ارزش های دین و جان فشانیهای شهدا در قالب فرهنگ و هنر می تواند بیشترین ماندگاری در ذهن نسل امروز داشته و مؤثر واقع شود.

منتشلو با بیان اینکه در اصول قیام برای پیروزی باید هدفی مشخص در کنار جان فشانی و در ادامه هم پیام رسانی وجود داشته باشد، افزود: در قیام امام حسین (ع) جان فشانی را به خوبی دیدیم و پس از آن هم امام سجاد (ع) به عنوان بزرگترین پیام رسان عاشورا وارد عرصه شد.

وی با تأکید بر اینکه امروزه همگی ما به نوعی پیام رسان خون شهدا هستیم، تصریح کرد: اکنون پس از گذشت قرن ها از قیام عاشورا می بینیم که افرادی حسین وار می روند و جان فشانی می کنند و این ما هستیم که باید با پیام رسانی خوب استمرار راهشان باشیم.

نظر شما