شناسهٔ خبر: 21989793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

لیگ برتر والیبال در هفته سوم

پیکان و سرمایه به هم رسیدند

هفته سوم لیگ برتر والیبال یک بازی خوب دارد؛ پیکان – بانک سرمایه.

صاحب‌خبر -

بعد از دو هفته برگزاری لیگ برتر باید دید احوال تیم‌ها برای برگزاری بازی در هفته سوم چطور است.

در مهم‌ترین و حساس ترین دیدار این هفته تیم‌های بانک سرمایه و پیکان مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها که در دو سال گذشته قهرمان و نایب‌قهرمان شدند، به مصاف یکدیگر می‌روند.

علاوه بر این مسابقه در تهران در دیدار دوم نارنجی‌پوشان سایپا میزبان شهرداری ورامین هستند. ورامینی‌ها که در هفته دوم با شکست پیکان انگیزه بسیار خوبی برای این رقابت‌ها دارند، در حالی به مصاف سایپا می‌روند که با یک برد و سه امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفته است. سایپا هم اکنون با یک برد و سه امتیاز در رتبه پنجم است.

تیم رعد پدافند کاشان این هفته از تیم خاتم اردکان پذیرایی می‌کند.

سالن شهید سیدرسول حسینی در ساری میزبان چهارمین مسابقه هفته سوم لیگ برتر والیبال است که سارویه، میزبان شهرداری ارومیه است. نماینده ساری بایک‌برد و سه امتیاز در رتبه ششم جدول است و شهرداری ارومیه بدون برد و یک امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

تیم شهرداری تبریز بعد از دو برد در هفته سوم برابر گنبد قرار می‌گیرد. گنبدی‌ها در هفته گذشته حاشیه‌های زیادی ایجاد کردند و تا روز گذشته تمرینات این تیم هم تعطیل بود. در آمل، تیم کاله میزبان شمس است. این مسابقه به نوعی جدال بازیکنان تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران است که هر دو تیم باشگاهی بیشتر بازیکنان منتخب را در اختیار دارند.

نظر شما