شناسهٔ خبر: 21988215 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تماشاگران رعد پدافند کاشان از حضور در دیدار با تیم والیبال خاتم اردکان یزد محروم شدند

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، تیم والیبال رعد پدافند کاشان به استناد ماده 4 آئین نامه انضباطی یک جلسه از حضور تماشاگران در بازی خانگی محروم شد و از این رو دیدار

صاحب‌خبر - به گزارش سه شنبه شب ایرنا، تیم والیبال رعد پدافند کاشان به استناد ماده 4 آئین نامه انضباطی یک جلسه از حضور تماشاگران در بازی خانگی محروم شد و از این رو دیدار ساعت 16 روز آینده این تیم برابر خاتم اردکان یزد در سکوت سکوهای سالن هفت مهر آتش نشانی برگزار می شود.
حکم محرومیت رعد پدافند به دنبال رویدادهای دیدار برابر تیم سرمایه (چهارشنبه 19 مهرماه) و بی احترامی عده ای به سرمربی آن تیم صادر شد که در نهایت با شکست سه بر صفر تیم کاشانی پایان یافت.
تیم والیبال رعد پدافند کاشان در بازی نخست نیز در مقابل تیم سازمان عمران شهرداری ساوه با نتیجه سه بر یک نتیجه را واگذار کرده بود.
انتشار خبر محرومیت تماشاگران کاشانی از همراهی تیم رعد پدافند در بازی خانگی چهارشنبه بازتاب های متفاوتی در فضای مجازی این شهرستان داشت که از جمله می توان به تایید، اعتراض برخی از هواداران به این تصمیم کمیته انضباطی و درخواست برخی از بانوان برای حضور در سالن برگزاری مسابقه فردا اشاره کرد.
رقابت های والیبال لیگ برتر با حضور 12 تیم در حال برگزاری است که در نهایت هشت تیم به مرحله دوم صعود می کنند و تیم های رده 11 و 12 نیز حذف شده و به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.
انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

نظر شما