شناسهٔ خبر: 21988166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بعضی بازیکنان‌مان در حد لیگ ۲ هم نبودند

ویسی: بازی زشتی بود

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که بازی با نفت تهران در لیگ زشت و بی‌روح بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی بی‌روح و زشتی از دو تیم شاهد بودیم و در حد لیگ برتر نبود.سهم ما در این بد بودن بازی بیشتر از حریف بود و مثل دیدارهای گذشته بازی را واگذار کردیم. امیدوارم وضعیت بهتر شود. ما به یک برد نیاز داریم تا به لحاظ روحی روانی به لیگ برگردیم. توانایی تیم ما بیشتر از اینهاست و قطعا این توانایی را داریم که بهتر از این نتیجه بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: چند بازیکن ما در این دیدار در حد لیگ 2 هم نبودند اما متاسفانه نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و باید تا نیم‌فصل صبر کنیم. در تمام مسابقات‌مان 3 تعویض‌مان را انجام داده‌ایم اما داشته‌ ما همین است، از بی‌پولی نمی‌نالیم اما تیم ما صاحب ندارد. 13 میلیارد بدهی داریم و کسی قبول نمی‌کند با این وضعیت تیم را در اختیار بگیرد، مسئولان استانداری هم تلاش خود را کرده‌اند اما اتفاقی نیفتاده است.

ویسی درباره اینکه چرا بازیکن جدیدی جذب نمی‌کند خاطرنشان کرد: ابتدا بگذارید یک نکته بگویم، خیلی‌ها در دیدار هفته قبل خوشحال بودند که ما بیش از 3 گل از پرسپولیس نخوردیم، کسی برای فوتبال بازی کردن به خوزستان نمی‌آید. ما با چند نفر صحبت کردیم تا آنها را به خدمت بگیریم اما گفتند تیم شما بدهکار است و ما به آنجا نمی‌آییم. به هر حال اوضاع این‌طور نمی‌ماند و روز خوب برای ما هم می‌آید. خوزستان ارزش حمایت شدن دارد؛ ما شده‌ایم جوجه اردک زشت! آیا اوضاع ملی نفت آبادان و فولاد هم همین‌گونه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر نامزد انتخابات شورای شهر یا مجلس شوم برخی من را می‌شناسند و رای می‌دهند و برخی هم رای نمی‌دهند، مردم شرایط ما را می‌دانند و می‌خواهند تیم ما در لیگ بماند؛ این موضوع برای ما توهین است. اما اینکه برخی خوشحال باشند که ما سه گل بیشتر از پرسپولیس نخوردیم برای من خیلی بد است. مشکلات زیادی داریم که باید حل شود.

نظر شما