شناسهٔ خبر: 21988025 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عارف در مجمع امید تهران مطرح کرد:

لزوم هماهنگی مجلس و شورای شهر برای پیگیری مسائل پایتخت

رییس مجمع امید تهران بر لزوم هماهنگی مجلس و شورای شهر برای پیگیری مسائل پایتخت تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدرضا عارف در نشست مجمع عمومی شورای امید تهران که بعدازظهر امروز در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و با حضور اعضای مجمع نمایندگان تهران در مجلس و همچنین اعضای شورای شهر پایتخت برگزار شد، گفت: خوشحالیم که شورای شهر و نمایندگان تهران همسو و هماهنگ و همدل هستند.

وی افزود: قطعا این یک فرصت استثنایی است و باید به مطالبات توجه کنند. ما برنامه‌های مختلف همچون برجا و برنامه‌های راهبردی شوراها را داریم و امیدواریم با فعال شدت کمیته‌ها و کارگروه‌ها کارها بهتر پیش برود.

رییس مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: هماهنگی خوبی در کمیته راهبردی داشتیم و باتوجه به اینکه فصل بودجه است، باید کاری ویژه در کمتر یک ماه آینده انجام دهیم. چراکه اگر نتوانیم در دولت کاری انجام دهیم، در مجلس به مشکل برمی‌خوریم.

وی با اشاره به لزوم دعوت از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به مجلس اعلام کرد: سعی می‌کنیم با رایزنی و مذاکره با آقای نوبخت و دیگر مسئولان دولت در بحث بودجه به خوبی کارها را مدیریت کنیم.

عارف در پایان تصریح کرد: همچنین امیدواریم با پیگیری مجلس، شورای شهر، استانداری تهران و همچنین شهرداری تهران و دولت بتوانیم کارها را به خوبی پیش ببریم.

 

نظر شما