شناسهٔ خبر: 21987971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه دامغانی:

میراث ارزشمند علما به الگوهای رفتاری در طلاب مبدل شود

حجت الاسلام رسولی با بیان این که توجه به ویژگی های علمای بزرگ در استان همدان باید در دستور کار رسانه های حوزوی قرار گیرد، گفت: میراث ارزشمند علما به الگوهای رفتاری در طلاب مبدل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی رسولی فرح مدیر حوزه علمیه دامغانی عصر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه همدان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهمیت رسانه در حوزه اظهار داشت: جای خالی رسانه های ارزشی متعدد در حوزه های علمیه احساس می شود.

وی در ادامه ابراز داشت: نشریه داعیه از جمله رسانه هایی است که در این مدرسه تولید می شود و در حوزه های علمیه کشور حائز رتبه برتر شده است.

استاد حوزه علمیه همدان تصریح کرد: بودجه لازم برای فعالیت های پژوهشی و رسانه ای وجود ندارد و این مساله می تواند تا حد زیادی به بدنه حوزه های علمیه ضربه بزند.

وی با بیان این که توجه به ویژگی های علمای بزرگ در استان همدان باید در دستور کار رسانه های حوزوی قرار گیرد، گفت: میراث ارزشمند علما باید به الگوهای رفتاری در طلاب مبدل شود.

حجت الاسلام رسولی فرح ابراز داشت: همه ابزارهای رسانه ای از سوی دشمنان اسلام به کار گرفته شده است و این در حالی است که ما در ابتدای کار رسانه هم قرار نداریم.

حجت الاسلام رسولی فرح یادآور شد: اهمیت شبکه های اجتماعی و رسانه به حدی است که لازم است دستور العمل ویژه ای برای حوزه های علمیه ایجاد شود./979/پ۲۰۲/ب۱

نظر شما