شناسهٔ خبر: 21987968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله شفیعی در گفت‌وگو با رسا:

مردم با پیروی از رهبر انقلاب مقابل زورگویان خواهند ایستاد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای گوهربار ایشان، همچنان در مقابل زورگویان و استکبار جهانی خواهند ایستاد.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز, ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: سخنان سخیف اخیر ترامپ، رییس جمهور آمریکا درباره جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را به شدت محکوم می کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: سخنان گستاخانه دونالد ترامپ در حقیقت سرشار از سوء ادب و خروج از اصول دیپلماتیک و عدم رعایت مقررات ادبی و اخلاقی بود.

وی تصریح کرد: سخنان بی ادبانه ترامپ در حد و اندازه شخصیت نفر اول یک مملکت نیست و همه جهانیان به ویژه مسؤولان بین المللی به سخنان گستاخانه وی پی بردند و از آن انتقاد کردند.

آیت الله شفیعی با اشاره به موضوع برجام، ابراز داشت: ما در مسأله برجام هیچ حدی که آمریکایی ها بخواهند را به هیچ وجه انجام نخواهیم داد و نظام مقدس جمهوری اسلامی با استقامت کامل و شجاعتی که دارد پای حرف خودش در مقابل آمریکا و هر زورگویی می ایستد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی اهل نقض مقررات نیست، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در همه زمینه ها به ویژه مسائل دیپلماسی و مذاکرات اهل بی قانونی و اهل عدم رعایت مقررات نیست؛ مگر اینکه خود طرف مقابل نقض کند، که ما هم در این صورت تصمیم های لازم را می گیریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر پیروی از خط رهبری در مقابل هجمه های دشمنان، گفت: ملت ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای گوهربار ایشان، همچنان در مقابل زورگویان و استکبار جهانی خواهند ایستاد.

آیت الله شفیعی در پایان تصریح کرد: آمریکایی ها روز گذشته از سخنان و مواضع اخیرشان، عقب نشینی کردند و فهمیدند که چه اشتباه بزرگی را در مقابل ملت بزرگ ایران و نظام سربلند جمهوری اسلامی مرتکب شده اند./9453/ت۳۰۲/ب۱

نظر شما