شناسهٔ خبر: 21987963 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حدادی:هوا سرد بود و نتوانستم رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم/پاداش توکلی را من پرداخت کردم

نایب قهرمان المپیک لندن گفت:با توجه به سردی هوا نتوانستم رکوردهایم را در مسابقات قبلی باز هم تکرار کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،احسان حدادی پس از پایان مرحله سوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هوا بسیار سرد بود و هر کاری انجام دادم تا بدنم گرم شوم موثر واقع نشد، در واقع سردی هوا و وزش شدید باد باعث شد تا نتوانم رکوردهایم را در مرحله آخر لیگ دو و میدانی دوباره تکرار کنم.

او ادامه داد: اوایل فصل جاری نتوانستم آن چنان که باید عملکرد خوبی را بر جای بگذارم اما رفته رفته اوضاع خوب شد و خدا را شکر توانستم پایان فصل را با یک رکورد خوب به اتمام برسانم، انشالله سال آینده بتوانم مسابقاتم را با 65 متر شروع و با 70 متر هم تمام کنم.

عضو تیم آسان پرداخت درباره شرایط لیگ امسال گفت: به نظرم لیگ خوبی را شاهد بودیم، البته خودم نزدیک به چند سال بود که در این مسابقات حضور نداشتم اما خوشبختانه نتایج نیز قابل قبول بود. انشاالله با انجام تمرینات مستمر بتوانم در بازی‌های آسیایی و همچنین لیگ الماس و جام جهانی نتایج خوبی را برای کشورم کسب کنم.

رکورددار پرتاب دیسک درباره سفرش به آمریکا پاسخ داد: قرار است جمعه‌شب راهی آمریکا شوم و احتمالا در یک مسابقه بین المللی هم شرکت خواهم کرد. در آنجا به دنبال مربی هم هستم تا تمرینات اختصاصی ام را برای حضور هر چه بهتر در بازی‌های آسیایی زیر نظر او پیگیری کنم. همچنین تمام تلاشم بر این است تا تمریناتم را پس از بازگشت از آمریکا به خوبی پیگیری کنم تا بتوانم در بازی های آسیایی جاکارتا رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم.

نایب قهرمان المپیک درمورد مذاکره با مربیان مدنظرش پاسخ داد: سه گزینه را مدنظر دارم و باید ببینم که کدام یک از آنها حاضر می شوند به ایران بیایند تا کارمان شروع کنیم.

حدادی در ادامه درباره اینکه آیا استخدام مربی خارجی سبب می شود تا مانند المپیک لندن بازهم برای کشورمان در رقابت های برون مرزی مدال آوری کند یا خیر، گفت: خوشبختانه تجربه‌ام نسبت به سالیان گذشته بسیار بیشتر شده است و امیدوارم بتوانم درالمپیک 2020 توکیو با عملکردی درخشان و ثبت رکوردهای خوب به جای مدال نقره این بار صاحب مدال طلا شوم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پاداش حسین توکلی بابت مسابقات آسیایی پرداخت شده است، یا خیر گفت: پاداش توکلی را من دادم و مسئولان موظف هستند این پول را به من پس بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما