شناسهٔ خبر: 21987956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

راه‌آهن کرمانشاه نیازمند تأمین اعتبارات جدید است

R41380/P1377/S6,68/CT12

استاندار کرمانشاه گفت: طرح راه‌آهن کرمانشاه برای ادامه کار خود نیازمند تأمین اعتبارات جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند امروز در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن کرمانشاه اظهار داشت: پروژه راه‌آهن کرمانشاه دارای چند مشکل نه چندان حاد است که پس از حل این موارد پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مدیریت ارشد استان با دقت روند اجرای پروژه راه‌آهن کرمانشاه را پیگیری کرده و با تمام توان برای حل مشکلات و موانع موجود تلاش می‌کند.

وی گفت: حدود 45 تا 50 کیلومتر از مسیر راه آهن نیازمند بالاست‌ریزی است که این بخش هم اکنون در حال انجام است.

بازوند با ذکر این موضوع که پس از بالاست‌ریزی باید عملیات زیرکوبی انجام شود افزود: تعداد دستگاههای زیرکوب در کشور اندک هستند و عموماً در اختیار خطوط ریلی فعال و در دست بهره‌برداری قرار دارند که این دستگاهها را پس انجام هماهنگی‌های لازم تهیه می‌کنیم.

وی عنوان کرد: مرحله بعدی کار، انجام جوشکاری بین ریلها است که البته این بخش از کار منافاتی با بهره‌برداری از پروژه ندارد.

بازوند گفت: پروژه راه‌آهن کرمانشاه برای ادامه کارها نیازمند تأمین اعتبارات مالی جدید است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در تلاش هستیم این مراحل کاری هر چه زودتر به انجام برسد و پروژه در سریع ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد تا کرمانشاهی‌ها از مزایای این پروژه ارزشمند، بهره‌مند شوند.

بازوند گفت: دوشنبه آینده نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی تشکیل می‌شود که در این نشست پیرامون طلب‌های قبلی پیمانکار و اعتبارات مورد نیاز پروژه برای ادامه کار تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام /

نظر شما