شناسهٔ خبر: 21987897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تصادف موتور سیکلت در بجستان منجر به فوت راکب شد

بجستان- رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه موتور سیکلت در مسیر یکی از روستاهای بجستان یکی از راکبین موتور سیکلتها در دم جان باخته و راکب دیگر مصدوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس انلاین، دکتر جوادبازلی رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ شهرستان گناباد عصر امروز در جمع خبر نگاران  از حادثه برخورد دودستگاه موتورسیکلت و فوت راکب موتورسیکلت خبر داد.

وی افزود: ساعت ۱۴:۰۹ عصر امروز سه شنبه ۲۵ مهرماه ۱۳۹۶  بدنبال تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس بجستان مبنی بر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در محور بجستان به سمت روستای صالح آباد سریعا اکیپی از پایگاه بجستان به محل اعزام شد.

دکتر باذلی گفت : هنگام رسیدن کارشناسان فوریت های پزشکی به صحنه حادثه راکب یکی از موتورسیکلت ها که آقایی ۵۴ ساله بود بعلت آسیب شدید به سر فاقد علائم حیاتی بوده و فوت کرده بود و مصدوم دوم که اونیز راکب موتورسیکلت و آقایی ۵۸ ساله بود دچار آسیب دست شده بود که با هوشیاری کامل بعد از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ گناباد با اشاره به اینکه یکی از علل فوت در تصادفات موتورسیکلت آسیب شدید به سر راننده موتورسیکلت می باشد گفت: علت آن عدم استفاده از کلاه ایمنی می باشد که بارها به این مورد اشاره شده است و تذکر داده شده تا راکبین موتور سیکلت برای حفظ ایمنی خود از کلاه ایمنی استفاده کنند ولی متاسفانه بازهم شاهد این حوادث هستیم.

نظر شما