شناسهٔ خبر: 21987884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

دستگیری قاتل پیرزن 78 ساله در ساری

99999

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری قاتل پیرزن 78 ساله در کمتر از چهار روز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا- منطقه مازندران، سرهنگ ذبیح‌الله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کشف جسد پیرزنی 78 ساله به نام "حبیبه – ز" در خیابان رودکی ساری در ساعت 19 روز چهارشنبه به تاریخ 19 مهرماه سال‌جاری، موضوع در دستور کار کارآگاهان و ماموران پلیس مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند در کمتر از چهار روز زنی به نام "ش- الف" 47 ساله را به اتهام قتل در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: متهمه پس از دستگیری در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به قتل، انگیزه خوداز این جنایت را سرقت وجه نقد از مقتوله عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری دو همدست قاتل در این پرونده که دو مرد بودند، خبر داد و افزود: این افراد پس از وقوع قتل اقدام به جابه‌جایی جسد کردند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تشریح صحنه قتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ پهلوانی با هشدار به شهروندان و به ویژه افراد مسن و پیر از آنان خواست برای انجام عملیات بانکی و دریافت وجه نقد از بانک ها، از نزدیکان خود کمک بگیرند و از به همراه داشتن جواهرآلات و طلاجات گرانقیمت در حین تردد در معابر عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام

نظر شما